امام جمعه دلوار:

انقلاب اسلامی امانت ارزشمند امام و شهداست

حجت الاسلام «علی زاهددوست» گفت: انقلاب اسلامی امانت ارزشمند امام و شهدا در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم.
کد خبر: ۴۴۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ - 05February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با اشاره به اقدام بزرگ نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷، اظهار داشت: کارها باید در زمان خودش و به موقع باشد تا اثر خود را بگذارد.

وی گفت: بصیرت نیروی هوایی و هوشیاری آنان در آن زمان باعث شد که روز ۱۹ بهمن در زمانی که هنوز رژیم شاه بر سرکار بود در مقابل امام (ره) رژه رفتند و با ایشان بیعت کردند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی عزتمندانه انقلاب اسلامی در سال ۵۷ افزود: این ایام را بهترین فرصت برای بازخوانی و تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها و اهداف محقق شده انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال گذشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش دارند با تبلیغات سو خود دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند، افزود: اما ملت آگاه و فهیم ایران هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخواهد خورد.

وی اضافه کرد: دستاوردهای ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی‌های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه دلوار افزود: تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب نشانگر این است که باید بازشناسی انقلاب اسلامی برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در اولویت کار ما باشد.

زاهددوست با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ذهن جوانان و نوجوانان را از اسلام و انقلاب منحرف کند، افزود: دشمن می‌خواهد موفقیت‌های ۱۰۰ درصدی انقلاب را شکست جلوه دهد و نقاط ضعف احتمالی را نقطه سیاه مطلق معرفی کند بنابراین رسانه‌ها و افراد دارای تریبون باید حقایق را به جوانان بشناسانند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند امام و شهدا در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم.

امام جمعه دلوار اظهار داشت: آئین مربوط به سالروز پیروزی انقلاب باید با عظمت و شکوه و با رعایت دستورات بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام زاهددوست افزود: شعارهایی که برخی مقامات آمریکایی برای بازگشت به برجام و انجام مذاکرات جدید سر می‌دهند، فقط در حد حرف و شعار است زیرا همه چیز مشخص است و آنها هستند که باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند.

امام جمعه دلوار از کسب مقام برتر کشوری ستاد نماز جمعه دلوار در سال ۹۸ خبر داد و گفت: با ارزیابی‌های صورت گرفته در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و کشور ستاد نماز جمعه دلوار در بین شهرستان‌ها و ۹۰۰ ستاد به عنوان ستاد نمونه و برتر کشوری انتخاب شد.

وی افزود: توجه به امورات فرهنگی و تبلیغی و مسائل اجتماعی و موفق بودن در ترویج و اشاعه برنامه‌های ارزشی و معنوی از معیارهای موفقیت این ستاد در به دست آوردن این مقام برتر بوده است.

حجت الاسلام زاهددوست خاطرنشان کرد: اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه هر شهر به منزله بازوی قدرتمند امامان جمعه هستند و موفقیت‌های ستاد نماز جمعه مدیون مجاهدت‌های مخلصانه این عزیزان است.

وی از مسئول و همه اعضای ستاد نماز جمعه بخش دلوار که با حضور فعال خود زمینه ساز کسب این مقام برتر کشوری گردیده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها