مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی:

نمایندگان در زمان پرداخت خسارت حامی مشتریان باشند

رضایی گفت: نمایندگان بیمه علاوه بر فروش بیمه‌نامه باید حامی مشتریان در زمان پرداخت خسارت باشند.
کد خبر: ۴۴۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 06February 2021

نمایندگان در زمان پرداخت خسارت حامی مشتریان باشندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهرداد رضایی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: فروش برخط و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی از الزام‌های کسب‌وکار در این دوران و آینده است.

مهرداد رضایی از نظارت الکترونیکی در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان‌کرد: با افرایش نظارت‌ها، رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.

وی تغییر آئین‌نامه «۸۸» را عاملی انگیزشی برای نمایندگان دانست و بیان کرد: موضوع کارمزد نمایندگان در دست تغییر است و سیاست کلان به سمت تشویق نمایندگان و ایجاد انگیزه مضاعف برای آن‌ها در مسیر تغییر است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار