مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نیروهای حفاظت اطلاعات زمان جنگ مصداق واقعی شهدای گمنام امروز هستند

سردار «عباس یوسفی» گفت: بچه‌های حفاظت اطلاعات زمان جنگ تحمیلی، درست مثل شهدای گمنام امروز بودند چون در اوج خدمت، جهاد، رشادت و شهادت به واسطه رسالت کاری‌شان هرگز دیده و شناخته نشدند.
کد خبر: ۴۴۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ - 08February 2021

درس عملیات والفجر 8 یک سرفصل راهبردی برای تدریس در کلاس ارتش های جهان است

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه تداوم برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 این عملیات را یکی از پیچیده‌ترین رخدادهای نظامی جهان دانست و اظهار داشت: نبوغ و تجربه جهادی و انقلابی تمام فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در این عملیات متبلور شد و ظهور پیدا کرد.

وی با تبریک روز حفاظت اطلاعات به اهمیت نقش فرزندان گمنام امام زمان (عج) در 8 سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: بچه های حفاظت اطلاعات زمان جنگ تحمیلی، درست مثل شهدای گمنام امروز بودند چون در اوج خدمت، جهاد، رشادت و شهادت به واسطه رسالت کاری‌شان هرگز دیده و شناخته نشدند.

سردار یوسفی عملیات غرور‌آفرین والفجر 8 را یک سرفصل راهبردی برای تدریس در کلاس ارتش‌های جهان دانست و گفت: عبور از اروند وحشی با جوان‌ترین نیروهایی که هیچکدام تبحر و تخصص غواصی به معنای واقعی و اصولی نداشتند و انجام چنین عملیات بزرگی در جلوی چشم دشمن بی آن که به انجام این رخداد بزرگ نظامی پی ببرد، موفقیتی است که باید توسط رسانه‌ها بدان بیش از پیش پرداخته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: تمام جنگ‌های دنیا شامل پیروزی‌ها و البته شکست‌هایی است که هر کدام دلایل خاص خود را دارد اما عملیات والفجر 8 و پیچیدگی‌های آن در هیچ معادله نظامی دنیا قرار نمی‌گیرد چرا که این عملیات با کمترین امکانات و نیروهای تخصصی به بیشترین اهداف مد‌نظر رسید و بی‌شک چیزی فراتر از یک رخداد نظامی و فیزیکی در این عملیات دخیل بودند.

وی در پایان از اهالی فرهنگ و رسانه خواست که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به رخدادهای نادر 8 سال جنگ تحمیلی و به خصوص راز های معنوی عملیات‌هایی همچون والفجر 8 بیشتر توجه کنند و با تولید محتوای فاخر در این خصوص فرق جنگ با دفاع مقدس ملت ایران را به دنیا بشناسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها