قاضی‌زاده هاشمی در صحن مجلس:

قوم بختیاری نقش خود را در پیروزی انقلاب به خوبی نشان داد

نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شریف و غیور بختیاری در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس، بصیرت و آگاهی خود را نشان دادند.
کد خبر: ۴۴۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ - 08February 2021

قوم بختیاری نقش خود را در پیروزی انقلاب به خوبی نشان دادبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) خانه ملت اظهار داشت: مردم ایل بختیاری در ۲۰ بهمن سال ۵۷ در تهران حاضر شدند و به محضر حضرت امام خمینی (ره) رفتند و از شاپور بختیار که نخست وزیر وقت بود، ابراز انزجار کردند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در این زمینه فرمودند که ممکن است مردم مشهد و تبریز هم از بختیار ابراز انزجار کنند اما آمدن مردم چهارمحال و بختیاری برای اعلام بیزاری از شاپور بختیار بسیار مهم است.

نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیار فرق می‌کند که مردم بختیاری بیایند و از یک فرد شاخص بختیاری که در مقابل انقلاب و امام ایستاده است، ابراز انزجار کنند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: همه اقوام و قومیت‌های ملت بزرگ ایران بصیرت و آگاهی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی نشان دادند و مردم شریف و غیور بختیاری هم در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران جنگ و دفاع مقدس، بصیرت خود را به خوبی نشان دادند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها