در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

افتتاح یادمان شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای شاهرود در سمنان

یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و چندین پروژه ورزشی در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با سال روز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۴۴۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 09February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و چندین پروژه ورزشی در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی به بهره برداری رسید.

«رضا نقدی» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، در آیین افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به الگوگیری دانشگاهیان از شهدا اظهار داشت: نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می‌شود، ما عهد بسته ایم هیچ گاه یاد شهدا را فراموش نکنیم و امروز ما زنده به نام شهیدان هستیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اشتغال زایی بسیار موفق عمل کرده است و ۶۴ درصد از دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی شاغل می‌شوند که این عدد بالای اشتغال بسیار قابل تامل و مهمترین عامل تاثیرگذار در عینیت بخشیدن به جهش تولید است.

حجت‌الاسلام «رضا کهساری» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کردند، بیان داشت: امروز وظیفه همه ما حرکت در مسیر امام راحل (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به عنوان یک دانشگاه کارآفرین دانست که نقش خطیری در جهت ایجاد کارآفرینی در جامعه بر عهده دارد و ماموریت این دانشگاه را توانمند نمودن دانشجویان برای کاربرد علوم و فنون و ایجاد زمینه‌های اشتغال در بازار کار عنوان کرد.

«سکینه ماندگارزاده» رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر، دهه احیای ارزش‌ها، یادآور حماسه و ایثار ملت مؤمن و انقلابی ایران و روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود با اشاره به افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده در این ایام الله گفت: راه و منش و بزرگی شهدا در یاد و خاطره‌ها همیشه ساری و جاری است و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون آن اسوه‌های ایثار و مقاومت است و پاسداشت و گرامیداشت این الگو‌های معرفت، ایمان و سعادت کمترین رسالت ما در برابر آن حماسه سازان است چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می‌فرمایند «وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان، فریضه‌ای عینی، تعیینی و همیشگی است».

وی با اشاره به برگزاری گرامیداشت شهدا افزود: امروز ما برای حرکت در مسیر شهدا به این گرامیداشت‌ها نیاز داریم و برای توسعه و پیشرفت بیش از هر زمان دیگری نیازمند تمسک به سیره شهیدان والامقام هستیم و نباید یاد شهدا مختص زمان خاصی باشد و موظف به استمرار گرامیداشت یاد شهیدان هستیم.

ماندگارزاده ادامه داد: یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود به مساحت ۵۰ متر مربع و اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح یادمان شهید گمنام  دانشگاه فنی و حرفه ای شاهرود در سمنان

افتتاح یادمان شهید گمنام  دانشگاه فنی و حرفه ای شاهرود در سمنان

افتتاح یادمان شهید گمنام  دانشگاه فنی و حرفه ای شاهرود در سمنان

افتتاح یادمان شهید گمنام  دانشگاه فنی و حرفه ای شاهرود در سمنان

افتتاح یادمان شهید گمنام  دانشگاه فنی و حرفه ای شاهرود در سمنان

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار