معاون وزیر صمت به مقام شامخ شهید محراب یزد ادای احترام کرد

«عباس تابش» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به مقام شامخ شهید محراب استان یزد ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۴۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 14February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «عباس تابش» معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به مقام شامخ شهید محراب استان یزد ادای احترام کرد.

عباس تابش در بدو ورود خود به استان یزد با حضور در مسجد حظیره یزد، به مقام شامخ شهید محراب آیت‌الله «صدوقی» و فرزند وی، امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.

وی با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید صدوقی، یار دیرین امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

وی همچنین با حضور در مجموعه امیرچقماق، به مقام شامخ هشت شهید گمنام مدفون در این مکان ادای احترام و از مجموعه حسینیه امیرچقماق بازدید کرد.

تابش در ادامه سفر خود به استان یزد، با آیت الله «محمدرضا ناصری»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، دیدار خواهد کرد.

بازدید از چند واحد صنفی، بازدید از یک کشتارگاه طیور، بازدید از یک واحد تولید ماسک و یک واحد تولید لاستیک از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر صمت به استان یزد است.

«محمدرضا علمدار یزدی» رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد و سید «مسعود عظیمی» معاون استاندار در این بازدیدها دکتر تابش را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار