مدیر حوزه‌های علمیه:

منشور روحانیت امام (ره) باید دستور‌العمل ما در طراحی‌ها و راهبرد ما باشد/ انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی را فتح کرده است

آیت الله اعرافی گفت: امروز انقلاب اسلامی در دروازه‌های دشمن قرار دارد و سنگرهای کلیدی را فتح کرده است.
کد خبر: ۴۴۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 21February 2021

منشور روحانیت امام (ره) باید دستور‌العمل ما در طراحی‌ها و راهبرد ما باشد/ انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی را فتح کرده استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اختتامیه اولین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت که صبح امروز (یکشنبه) در حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز روز صدور منشور روحانیت امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: افق‌گشایی‌های عظیمی در تاریخ معاصر با پیشگامی و هدایت امام راحل صورت گرفته است و ما هنوز امام را نشناخته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز بلندای فکر انقلابی امام خمینی (ره) و نگاه بلند تمدنی ایشان را نادیده می‌گیریم؛ در حالی‌که ما امروز باید بلندای فکر انقلابی امام راحل در فضای جامعه، حوزه و دانشگاه را گسترش دهیم.

آیت الله اعرافی گفت: منشور روحانیت امام خمینی (ره) باید دستور‌العمل ما در طراحی‌ها و راهبرد ما باشد؛ این منشور در ماه‌های پایانی عمر امام (ره) صادر شده است.

وی تصریح کرد: این منشور از جامعیت، جذابیت و شفافیت برخوردار است؛ در بخشی از این منشور دردهای پنهان امام راحل بیان می‌شود؛ علاوه بر این در این منشور چندین عذرخواهی از امام (ره) آمده است.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه امام خمینی (ره) در این منشور اسلام را محور هدایت منطقه و جهان دانستند، بیان داشت: به همین دلیل در این‌ منشور بر پایه‌های اصیل اجتهاد تاکید و اصرار شده است.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی در دروازه‌های دشمن قرار دارد و سنگرهای کلیدی را فتح کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار