«ساحل آرامش» تدابیر نجات‌بخش رهبر انقلاب را تبیین می‌کند

رئیس فرهنگسرای اندیشه از طراحی و اجرای ویژه برنامه «ساحل آرامش» با محوریت بازخوانی بیانات رهبری و تبیین آن خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 22February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «ناصر امین‌زاده» رئیس فرهنگسرای اندیشه توجه و دقت ویژه به منویات رهبر فرزانه انقلاب را یکی از موضوعات مهم در برون رفت از مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی دانست و اظهار داشت: منویات و نکات مورد اشاره مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها و بیانات ایشان همواره دارای پیام‌های مهم داخلی و بین‌المللی است که هر کدام می‌تواند چراغ راهی برای حل مشکلات در دست مسئولین و تمامی آحاد مردم کشور باشد.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در دهه‌های اخیر بار‌ها دیده‌ایم، تدابیر و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب خصوصا در برهه‌های حساس، کشور را از بسیاری از اتفاقات نجات داده و سبب پیشرفت چشمگیر در تمام حوزه‌ها شده است. با این حال بخشی از این نکات راهگشا مورد غفلت قرار گرفته و به دست فراموشی سپرده شده است.

رئیس فرهنگسرای اندیشه از طراحی و اجرای ویژه برنامه‌ای در راستای شناخت و تبیین تدابیر رهبری خبر داد و گفت: در این شرایط، توجه هر چه بیشتر به این بیانات، بازخوانی آن‌ها و تبیین‌شان برای آحاد مردم یکی از مسئولیت‌های مهم به دوش نهاد‌های فرهنگی است. فرهنگسرای اندیشه با تکیه بر سیاست کلی خود و مقوله اندیشه‌ورزی تلاش کرده است تا به شیوه‌ای تاثیرگذارتر از گذشته به بازخوانی منویات رهبر انقلاب و تبیین آن‌ها بپردازد. به همین منظور ویژه برنامه «ساحل آرامش» را در ابعادی گسترده طراحی و اجرا کرده است.

امین‌زاده تاکید کرد: این برنامه تلاش دارد تا ضمن بازخوانی سخنان رهبر انقلاب، نکات کلیدی و استراتژیک موجود در آن که می‌تواند کشور را از بسیاری از بلا‌ها در امان نگه دارد را بیان کرده و با تکیه بر آینده‌نگری در سخنان رهبری، موارد مغفول مانده را بازخوانی کند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ با اشاره به اهداف کلی این برنامه گفت: اصلی‌ترین اهداف این برنامه که در فضای مجازی پخش می‌شود، دو موضوع است؛ اولی بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از منظر رهبری است که در این بخش با مروری بر پیام‌های نهفته در سخنرانی‌ها، بیانات و تذکرات رهبری، نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد و تاکنون مغول مانده یادآوری می‌شود و هدف دوم نیز معرفی ظرفیت‌ها و امکاناتی است که بر پایه آن‌ها می‌توان به آینده‌ای نورانی و متعالی دست پیدا کرد.

رئیس فرهنگسرای اندیشه خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «ساحل آرامش» در دو قالب عکس نوشته و ویدئوکلیپ آماده شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این تولیدات برخی از موانع درونی و بیرونی و وظایف افراد برای انجام مسئولیت‌های مغفول مانده یادآوری می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار