مجلس از قانون لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ذره‌ای از قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی نخواهد کرد و دولت باید به این قانون تمکین کند.
کد خبر: ۴۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 22February 2021

مجلس از قانون لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی نمی‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) خانه ملت طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از قانون مصوب خود مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت‌ ایران، ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند و دولت هم باید به این قانون تمکین کند.

وی متذکر شد: آمریکایی‌ها چه پیش از انقلاب و چه پس از آن، هر روز خباثت خود را علیه مردم ایران به کار گرفتند و آمریکا و همچنین کشورهایی چون فرانسه و انگلیس مسئول خون ۲۴۰هزار شهید انقلاب اسلامی، دوران دفاع‌مقدس و همچنین ترورهای ناجوانمردانه هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها آن است که رژیم صهیونیستی به جنایت‌های خود علیه ملت‌های مسلمان ادامه دهد و جای تأسف دارد با وجود آنکه غربی‌ها هر کاری علیه مردم ما انجام می‌دهند، برخی از سیاستمداران همچنان اصرار به اعتماد به آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی دارند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها ثابت کردند که صادق نیستند،گفت: اگر ادعای صداقت دارند، باید بدون قید و شرط تحریم‌های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها