تقدیر از حجت‌الاسلام «قرائتی» به پاس یک عمر فعالیت‌های قرآنی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» به پاس یک عمر فعالیت‌های قرآنی وی، تقدیر به‌عمل آورد.
کد خبر: ۴۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ - 23February 2021

تقدیر از حجت‌الاسلام «قرائتی» به پاس یک عمر فعالیت‌های قرآنیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سی و دومین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور، امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام «محسن قرائتی»، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام «حمید محمدی» دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حجت‌الاسلام «اخوان صباغ» رئیس سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حمید محمدی» در ابتدای این نشست، اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگی کودکان و نوجوانان به‌وسیله قرآن و عترت، یکی از سازوکارهای اساسی در مواجهه با تهاجم فرهنگی است. کاری که امروز قرآنیان در جامعه اسلامی می‌کنند، اقدامی راهبردی و مهم است؛ چراکه مبنایی‌ترین، حساس‌ترین و ضروری‌ترین اتفاق را برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و قرآنی آن انجام می‌دهند.

وی افزود: تنها راه واکسینه کردن مردم در مقابله با همه تهاجم‌های فرهنگی، فرهنگ‌سازی و قرآنی کردن نسل است.

حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» نیز در ادامه این نشست، به بیان نکاتی پیرامون وضعیت قرآنی کشور و اهمیت جلسات تفسیر پرداخت و با مقایسه‌ای میان فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و دولت، اظهار داشت: دولت برای میوه شب عید مردم هزار برنامه دارد؛ اما ما چه میزان برای قرآنی کردن مردم برنامه‌ریزی منطقی و درست کرده‌ایم؟ باید از این مساله عذرخواهی کنیم؛ چراکه پول و عمر مردم را تلف کرده‌ایم. کارهایی که انجام می‌دهیم یا باید واجب باشد یا مستحب یا مشکل مردم و جامعه را حل کند. سازمان تبلیغات اسلامی باید به این امور مدیران فرهنگی و قرآنی نظارت داشته باشد تا بتواند آن را گسترش دهد.

خاطرنشان می‌شود؛ در پایان این نشست، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» به پاس یک عمر فعالیت‌های قرآنی وی، تقدیر به‌عمل آورد. همچنین از سامانه مدیریت آموزش قرآن، کتاب «قرآن زنده است»؛ ویژه سه ماه مبارک رجب، شعبان، رمضان، کتاب «طرح نورالثقلین»، کتاب «قرآن کتاب مقاومت» و کتاب «نسخه شفابخش» نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار