مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله خبر داد؛

برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی در استان مرکزی به صورت مجازی

سرهنگ پاسدار «مجید غلامی» گفت: با توجه به ظرفیتی که امروز در شبکه شاد فراهم شده و به کارگیری سایر فضاهای رسانه‌ای همچون صداوسیما، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانیم راهیان نور مجازی را به به خوبی برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ - 24February 2021

راهیان نوردانش آموزی امسال در استان مرکزی به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «مجید غلامی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان مرکزی اظهار داشت: امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی توفیق حضور در جبهه‌های نور و مناطق عملیاتی را به شکل فیزیکی نخواهیم داشت و باید برای بهره‌مندی از ظرفیت راهیان نور از دیگر ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیتی که امروز در شبکه شاد فراهم شده و به کارگیری سایر فضاهای رسانه‌ای همچون صداوسیما، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانیم راهیان نور مجازی را به به خوبی برگزار کنیم.

غلامی اظهار کرد: سال گذشته بیش از شش هزار نفر از دانش آموزان استان در اردوی زیارتی و فرهنگی راهیان نور شرکت کردند اما امسال با توجه به در دستور قرار گرفتن راهیان نور مجازی سعی داریم بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان را از این فضای معنوی بهره‌مند سازیم.

وی بیان کرد: جدول زمان بندی راهیان نور با توافقی که میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین انجام شده تدوین و ابلاغ شده که در استان مرکزی روز ۲۴ اسفند افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله ادامه داد: یک بازه زمانی سه روزه برای راهیان نور مجازی در نظر گرفته شده که دانش آموزان به جای ساعت درسی از برنامه‌هایی که برای آنها در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد و مسابقات فرهنگی متنوعی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد در راهیان نور مجازی تنها راویان بومی استان برای روایتگری در مناطق حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان در پایه‌های نهم، دهم و دوازدهم از راهیان نور مجازی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با هم افزایی‌ها و مشارکت همه‌جانبه شاهد اقدامی اثرگذار در این راستا باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار