وصیت‌نامه شهید موسی جدیدی؛

راه و روش معصومين و امامان را ادامه دهيد

در وصیت‌نامه شهید موسی جدیدی آمده است: راه و روش معصومين و امامان را ادامه دهيد و تا خونی كه در رگتان وجود دارد با دشمن كفار بجنگيد و نگذاريد كه ميهن عزيزمان به نابودی کشیده شود.
کد خبر: ۴۴۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 25February 2021

راه و روش معصومين و امامان را ادامه دهيد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید موسی جدیدی، فرزند حسین در اول فرودین ۴۷ به دنیا آمد و در ۱۵ دی سال ۶۵ طی عملیات کربلای ۵ در شلمچه خوزستان به فیض شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحيم

إنا لله و إنا اليه راجعون.

از خدائيم و به طرف او می‌رويم.

اينجانب موسی جديدی كه بنده گناهكار می خواهم وصيتی به بازماندگان بگويم، ولی متأسفانه اين زبان شرمنده و گناهكار چگونه دهان باز كند و كلامی نسبت به شهادت يا وصيت‌نامه شهيد بگويد.

ولی قسمتی از وصيتم را به بازماندگان و خانواده ام و ملت عزيز و شهيدپرور ايران اشاره می كنم كه بعد از بنده گناهكار به طرف خداوند حق تعالی برويد و راه و روش معصومين و امامان را ادامه دهيد و تا خونی كه در رگتان وجود دارد با دشمن كفار بجنگيد و نگذاريد كه ميهن عزيزمان به نابودی کشیده شود.

به دوستان و رفيقان و برادران بسيجيم وصيتم اين است كه بعد از بنده گناهكار دست از دامن رهبر عظيم الشأن برنداريد و به سخنان فرمانده كل قوا گوش بدهيد تا اينكه راه و روش پيامبران و امامان را در جهان برپا كنيم و حكومت جمهوری اسلامی در تمامی نقاط دنيا پابرجا باشد و قرآن و اسلام را پياده كنيم.

وصيتم به برادران خودم و فاميلان و بازماندگان خودم اين است كه بعد از بنده گناهكار در نماز جماعت‌ها و نماز جمعه ها شركت كنيد و در دعا و نيايش و راز و نياز با خداوند متعال بيشتر كوشش کنید و اهميت دهيد و به نمازهای مستحب و غفيله و نماز های شب بيشتر اهميت دهيد.

بارالها گناهان را با بزرگی و عظمت خود ببخش و بارالها گناهان من را كه در اين دنيا نافرمانی كرده ام، ببخش و بار خدايا پيروزی نهايی ما را هر چه سريعتر به رزمندگان جمهوری اسلامی ايران علی‌الخصوص مسلمين دنيا عنايت فرما و خداوندا به رهبر عظيم الشأن عمر طولانی عطا فرما و وجودش را از سر مسلمين جهان برندار و پيروزی را از خداوند متعال به رزمندگان اسلام خواهانيم و در آخر وصيتم به مادرم اين است كه زياد ناله و زاری بعد از مردن من نكند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها