پدر شهید «ایوب علیزاده براهین»

پسرم در راه خدا به جبهه رفت

«یعقوب علیزاده براهین» گفت: ایوب 17 سال سن داشت که در راه خدا به جبهه رفت و در نخستین عملیاتی که شرکت کرد مجروح شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۰ - 25March 2021

«یعقوب علیزاده براهین» پدر شهید «ایوب علیزاده براهین» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌ شرقی، اظهار داشت: ایوب در سال 1347 در محله‌ی کوچه باغ تبریز به دنیا آمده است. از وقتی خودش را شناخت‌ فعالیتش را در مسجد شروع کرد و در صنعت کابینت‌سازی هم مشغول به‌کار بود.

وی با بیان اینکه ایوب 17 سال سن داشت که عازم جبهه شد، ادامه داد: او در عملیات والفجر 8 در فاو شرکت کرد‌ه و مجروح شده بود و در مشهد مقدس بستری‌اش کرده بودند.

پدر شهید «ایوب علیزاده براهین» با بیان اینکه فرزندم بار آخر با سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) اعزام شد، ادامه داد: وسایلش را آماده و با ما خداحافظی کرد. مادرش را صدا زدم و گفتم یقین دارم که آخرین دیدار ما با ایوب است و برنخواهد گشت، پس فرزندت را خوب تماشا کن.

وی با بیان اینکه پسرم در راه خدا به جبهه رفت، گفت: چند ماه بعد در عملیات کربلای 5 در شلمچه شرکت کرده بود. مارش عملیات به صدا درآمد و طوفانی در قلبم به پا بود. پس از مدتی همرزمش «مهدی حضرت‌پور» را دیدم و جویای حالا ایوب بودم که گفت «نیروها را به تدریج به مرخصی می‌فرستند» فهمیدم که فرزندم شهید شده است. چند روز بعد خبر شهادتش اعلام شد.

‌«ایوب علیزاده براهین» در تاریخ یکم فروردین ‌سال 1347 در تبریز متولد شد و 29 دی سال 1365 طی عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار