شهید سلمان جامداری: جوانان انقلابی با رفتار و گفتار خود الگو شوید

شهید سلمان جامداری در وصیت‌نامه خود آورده است: جوانان عزیز انقلابی با رفتار و گفتار خود سعی کنید الگویی برای همسالان باشید.
کد خبر: ۴۴۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 08March 2021

شهید سلمان جامداری: جوانان انقلابی با رفتار و گفتار خود الگو شویدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سلمان جامداری:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت تنها سلام برنده‌ای است که هیچ ابرقدرتی توانایی ساختن آن را ندارد و اینک بار دیگر سرو قامتان تاریخ به پا خواستند تا شمع جاودانه‌ای شوند برای روشن کردن مسیر بشریت که خود بسوزند و روشنایی بخش بین تاریکی و ظلمت شوند تا آنکه انتظار به پایان برسد و مهدی موعود از پس پرده غیبت بدر آید و جهان را پر از عدل و داد کند.

ای خدای بزرگ از تو بسی سپاسگزارم که توفیق جنگیدین در راهت را به من عطا کردی، راهی را که من انتخاب کرده‌ام همان راه حسین (ع) است و به فرمان کسی راهی جبهه می شوم که پیر خردمند و پرورش‌یافته مکتب حسین (ع) است که در واقع همان حسین زمان است.

خدایا از تو می‌خواهم که آرزویم را برآورده سازی و شهادت را نصیبم. خدایا به امامم بگو که ای حسین جان پیروانت زیر بار ظلم و سلطه جباران و روزگویان تاریخ نرفتند و عاشقانه در راه و هدفشان که همان راه خداست شهید شدند.

عزیزان جامانده از قافله شهادت پیرو ولایت فقیه باشد امروز روزی است که حجت بر همگان تمام شده و جای هیچ عذری نیست، نکند کوتاهی کنید و به روسیاهی ابدی گرفتار شوید بسوی جبهه ها بشتابید. شما را به تقوا و امر خیر دعوت می‌کنم.

جوانان عزیز انقلابی سعی کنید با رفتار و گفتار خود الگویی برای همسالانتان باشید، سنگر مدرسه را رها نکنید و با درس خواندن خود مشت محکمی به دهان دشمنان و ضد انقلاب‌ها بزنید. بنده صالحی برای خدا باشید.

ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب زینب(س) را بدهید.

پدر و مادرم مرا ببخشید که نتوانستم زحمات شما را جبران کنم، در حقم دعا کنید شاید که خداوند از گناهانم درگذرد، در مرگ من گریه نکنید، شاد باشید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار