رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در دیدار با سفیر سوئیس تأکید کرد؛

تقویت دیپلماسی پلیسی بین ایران و سوئیس

شیرزاد در دیدار با سفیر کشور سوئیس بر لزوم تقویت دیپلماسی پلیسی و تبادل هیئت‌های علمی و آموزشی در راستای فعالیت‌های مشترک دو کشور ایران و سوئیس تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ - 16March 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در دیدار با «مارکوس لایتنر» سفیر کشور سوئیس به بیان محور‌های مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت‌های پلیس بین‌الملل ناجا پرداخت و اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره بر سرعت‌بخشی به انتظارات و مطالبات هموطنان در خارج از کشور، به‌ویژه کشور‌های عضو سازمان اینترپل تأکید دارد.

وی با اشاره به ارتباط مطلوب بین مسئولان پلیس جمهوری اسلامی ایران و سوئیس و اینترپل تهران و بِرن، پیگیری موضوعات مشترک پلیسی از جمله موضوعات جلوگیری از تجارت محصولات پزشکی، غذایی، تقلبی، جنایی، رسیدگی مؤثر به درخواست استرداد مجرمان فراری جرایم مختلف به‌ویژه جرایم سازمان‌یافته فراملی را خواستار شد.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا ضمن لزوم تقویت دیپلماسی پلیسی و تبادل هیئت‌های علمی و آموزشی در راستای فعالیت‌های مشترک دو کشور، به تشریح اهداف و مأموریت‌های ناجا در حوزه بین‌الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت‌های پلیسی پرداخت.

این مقام انتظامی، پیشنهادات خود را برای تقویت هرچه بیشتر تعاملات و همچنین چگونگی بهره‌گیری از اختیارات و ظرفیت‌های سفارت سوئیس در جمهوری اسلامی ایران ارائه و بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و سوئیس برای سرعت‌بخشی به مأموریت‌ها تأکید کرد.

در ادامه این دیدار «مارکوس لایتنر» سفیر کشور سوئیس در ایران ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت‌های مناسب و رفع موانع احتمالی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار