رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

مکتب حاج فاسم مکتب ایستادگی است

«مسعود بصیری» گفت: مکتب حاج قاسم مکتب گفت‌وگو و ایستادگی است و حاج قاسم برای مردمانش حزبی و گروهی نبود و همه گروه‌ها دوستش داشتند.
کد خبر: ۴۴۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 16March 2021

مکتب حاج فاسم مکتب گفت‌وگو و ایستادگی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مسعود بصیری» رئیس سازمان بسیج رسانه کشور پیش ازظهر امروز در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی «دل گپ» در ساری با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب حرکت است، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم مکتب اسلام بوده زیرا وی نمونه دوست داشتنی از اسلام است.

وی حاج قاسم را الگوی مناسبی برای زندگی دانست و گفت: حاج قاسم برای ظهور تلاش کرد و مکتب وی از همه گذشتن، از همه چیز گذشتن و مکتب دل نبستن است.

بصیری ادامه داد: مکتب حاج قاسم تلاش کردن برای حیات دیگران بوده و حرف دل برای حاج قاسم، در واقع حرف دل گفتن برای خودمان است.

رئیس بسیج رسانه کشور وظیفه رسانه‌ها را بسیار مهم دانست و با تاکید برامیدآفرینی و آگاهی است، افزود: مجبوریم برای عزت و شرف سختی را تحمل کنیم زیرا این کشور و سرزمین خانه ما است و برای نگه داشتن آن باید از خودمان بگذریم و رسانه باید این فرهنگ را ترویج کنند.

بصیری با تاکید براینکه باید سختی‌های راه را تحمل کنیم، گفت: هیج وقت در هیچ جنگی بدون ایستادن و مقاومت نتوانستیم سرزمین خود را حفظ کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور عنوان کرد: اگر از مکتب حاج قاسم صحبت می‌کنیم، از مکتب گفت‌وگو و ایستادگی حرف می‌زنیم زیرا حاج قاسم برای مردمانش حزبی و گروهی نبود و همه گروه‌ها دوستش داشتند.

وی با تاکید براینکه برای ساختن خانواده‌ای که در آن هستیم تلاش کنیم، گفت: همانگونه که حاج قاسم دل‌ها را به هم نزدیک می‌کرد باید از مکتب حاج قاسم در خانه‌های خودمان صحبت کنیم.

رئیس بسیج رسانه کشور با اظهار اینکه کارکرد منبرها به فضای مجازی کشیده شده است، تفسیرهای درست از اسلام سبب جذب افراد می‌شود.

بصیری یادآور شد: اسلام دین دوست داشتن و مهرورزی است و باید الگوهای خوب را در رسانه‌ها معرفی کنیم و درباره حاج قاسم درست بگوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار