آیین اختتامیه «جشنواره ادبی یوسف» ویژه استان همدان برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف ویژه استان همدان، به میزبانی شهرستان بهار و در سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ - 16March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس، ویژه استان همدان، به میزبانی شهرستان بهار و با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس، نویسندگان استان، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران ادارات در محل سالن همایش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
 
«محمد برخوردار»، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان گفت: در این جشنواره ۸۴ اثر به رقابت پرداختند که نسبت به سال‌های گذشته دو درصد رشد داشت.
 
وی ادامه داد: این جشنواره برای نهمین بار در سطح استان همدان برگزار می شود، و پس از داوری آثار رسیده، سه اثر حائز رتبه های اول تا سوم، و ۲۰ اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.
 
برخوردار تصریح داد: « لیلا کرمی پورمند» از رزن، «رقیه کریمی» از همدان، «خانم سمانه مستقیمی» از همدان، به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
 
در پایان از تلاش های «علی نجفی» رئیس دانشگاه فرهنگیان و دبیر علمی جشنواره ادبی یوسفپ و همچنین از «مهین سماواتی» پیشکسوت نویسنده حوزه دفاع مقدس تقدیر شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها