جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه مطرح است

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز جزو تدابیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه مطرح کردند و این هیات‌ها تاکنون ثمرات و برکات زیادی به همراه داشته و بدون هیچ گونه وابستگی فقط به دنبال حل مشکلات و کمک به مسئولان است.
کد خبر: ۴۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمید فرهمند» جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج مهریز چهارشنبه شب در نشست مشترک اعضای بسیج رسانه و هیات اندیشه‌ورز این تشکل در مهریز افزود: باید فرصت‌ها و ظرفیت‌های منطقه در ابعاد مختلف رصد و سپس با ارایه طرح در جریان یک برنامه مدون برای انجام امور مورد نیاز به مسئولان کمک کرد.

وی با بیان اینکه هیات‌های اندیشه‌ورز از نیرو‌های توانمند و پیشکسوت در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ایثارگری، رسانه و سایر مباحث گوناکون اجتماعی تشکیل شده ادامه داد: شناسایی معضلات و تهدید‌ها و فراهم کردن زمینه با جلب همکاری همه دلسوزان برای حل مسایل جزو اهداف این مجموعه است.

راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه مطرح است

این مسئول خاطرنشان کرد: راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز جزو تدابیری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه مطرح کردند و این هیات‌ها تاکنون ثمرات و برکات زیادی به همراه داشته و بدون هیچ گونه وابستگی فقط به دنبال حل مشکلات و کمک به مسئولان است.

به گفته فرهمند، مطالبه‌گری و بررسی مسایل و مشکلات، اولویت‌بندی آن‌ها و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای غلبه بر معضلات باید محور فعالیت هیات‌های اندیشه‌ورز باشد که داشتن طرح و برنامه و استفده از توصیه‌های مقام معظم رهبری نقش‌آفرین در انجام وظایف است.

راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه مطرح است

وی به اهمیت فضای مجازی و نظارت بر آن و همچنین تهیه، تولید و بازنشر محتوا‌های مناسب در راستای اهداف نظام، انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باید محور کار این هیات‌ها در شهرستان با همکاری سایر بخش‌ها به خصوص فعالان رسانه باشد.

همچنین مرتضی منصوری مسئول بسیج رسانه مهریز گفت: ماموریت اصلی این تشکل و هیات اندیشه‌ورز، جلب مشارکت تمامی دلسوزان و علاقه‌مندان به خدمت به مردم و نسل جوان با برنامه‌ریزی و کار جهادی و انقلابی داوطالبانه در منطقه است و زمینه فعالیت وجود دارد.

منصوری با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۶۰ نفر در بسیج رسانه و هیات اندیشه‌ورز شهرستان عضویت دارند به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی اعضا و عموم علاقه‌مندان به عنوان اولویت یاد کرد که در سال آینده در این خصوص اقدام لازم به عمل می‌آید.

وی به اهمیت فعالیت هیات‌های اندیشه‌ورز به خصوص در حوزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی و مجازی اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف نظام و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری نقشه راه در انجام ماموریت‌ها در آینده است.

«ندا دهقانی‌زاده» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در یزد در این نشست با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها گفت: امروزه هر جنگی که رخ می‌دهد چه جنگ نرم و چه جنگ سخت با تحمل سختی‌ها و مشکلات است که آن سرزمین پیروز می‌شود. اصحاب رسانه با وجدان کاری و مسئولیت پذیری که دارند همه سختی‌ها و مشکلات این راه را تحمل می‌کنند تا باعث ترویج فرهنگ ایثار باشند.

مسئول خبرگزاری دفاع مقدس در یزد ضمن تشکر از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که تعامل بسیار خوبی را با این رسانه داشتند افزود: اگر مسئولان از تمام کسانی که با علاقه در این حرفه قدم بر می‌دارند حمایت کنند راه را برای تمام خبرنگاران هموار می‌کنند.

راه‌اندازی هیات‌های اندیشه ورز به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه مطرح است

در ادامه اعضا بسیج رسانه و اعضای هیأات اندیشه‌ورز بسیج به طرح دیدگاه‌ها و مطالبات خود به خصوص در برگزاری دوره‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی، جلب مشارکت پیشکسوتان و رصد مسایل و مشکلات و خدمت به مردم و جوانان اشاره کردند.

خاطرنشان می‌شود بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت، ۲۰ هزار بسیجی و ۲۰ خبرنگار فعال دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار