بیانیه هیات داوران موسیقی هنرواره «روایت جهاد»

هیات داوران موسیقی هنرواره ملی «روایت جهاد» به مناسبت برپایی این رویداد، بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۴۵۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 06April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هیات داوران موسیقی هنرواره ملی «روایت جهاد» متشکل از محمد نصرتی، محمدباقر زینالی و احسان عبایی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

«رخداد هنری روایت جهاد با هدف ترغیب و شناسایی علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه‌های مختلف هنر، به ویژه موسیقی، با موضوعات اجتماعی مهمی همچون همه‌گیری بیماری هولناک کرونا و همیاری و کمک‌رسانی به دردمندان و نیازمندان متاثر از این شرایط و نیز پاسداشت جان‌فشانی‌های فداکاران عرصه بهداشت و درمان کشور در مبارزه با ویروس کرونا شکل گرفت.

در این راستا، پس از تحویل آثار به هیات داوران از سوی دبیرخانه، اقدامات لازم برای بررسی، داوری و اعلام آثار برگزیده در این رویداد هنری صورت گرفت.

پس از انتخاب آثار قابل رقابت و داوری، ارزیابی در قالب دو بخش، شامل «موسیقی- ترانه» با ۸۲ اثر و «موسیقی، سرود و موزیک‌ویدیو» با ۳۷ اثر صورت گرفت.

در نهایت سه اثر به عنوان برگزیدگان اول تا سوم در بخش موسیقی- ترانه و همچنین سه اثر به عنوان برگزیدگان اول تا سوم در بخش موسیقی، سرود و موزیک‌ویدیو، انتخاب و موسیقی یک اثر ویدئویی نیز، شایسته تقدیر شناخته شد.

هیات داوران، ضمن ارج‌نهادن به تلاش همه عزیزان شرکت‌کننده در این رخداد هنری و مردمی، امیدوار است با شناسایی آثار ارزنده‌، ضمن تقدیر و تشویقِ برگزیدگان، شرایطی مناسب برای تداوم و توسعه فعالیت‌های افراد مستعد در آینده به شکلی صحیح و مفید فراهم شده و حمایت و پیگیری‌های لازم از سوی متولیان امر به نحو مقتضی و موثر، صورت گیرد.

در پایان، ضمن گرامی‌داشت یاد قربانیان بیماری کرونا تندرستی هم‌وطنان و نجات جامعه بشری از این بیماری را از پروردگار یکتا خواستاریم.

با احترام، هیئت داوران موسیقی رویداد هنری «روایت جهاد»، فروردین یک‌هزار و چهارصد خورشیدی». گفتنی‌است، سید محسن حسینی دبیری بخش موسیقی هنرواره ملی «روایت جهاد» را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها