شهادت استاد و مربی فنون هوابرد نیروی زمینی سپاه حین آموزش چتربازی

سرهنگ پاسدار «علی فرامرزی‌ها» از اساتید و مربیان چتربازی و هوابرد تیپ ۶۶ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۴۵۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 09April 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «علی فرامرزی‌ها» از اساتید چتربازی و آموزش‌های هوابرد نیروی زمینی سپاه در سانحه حین آموزش چتربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل یاران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، فرامرزی‌ها از ایثارگران و یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس، استاد و معلم فنون چتربازی و هوابرد بود و در تیپ ۶۶ نیرو‌های ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه منشا تحولات ساختاری و پیشرفت‌های خوبی گردید و ضمن به جای گذاشتن کارنامه‌ای درخشان از خدمات و توفیقات، شاگردان و مربیان زیادی نیز تربیت کرد.

استاد فرامرزی‌ها حتی بعد از بازنشستگی تا لحظه شهادت نیز برای دفاع از اسلام و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در کسوت استاد آموزش‌های هوابرد مشغول به خدمت بود.

در پی شهادت جانباز شهید علی فرامرزی ها، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با انتشار پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و تجلیل از کارنامه درخشان ایثارگری‌ها و خدماتشان در تقویت حوزه دفاعی و امنیتی، یادآور شده است؛ «علی فرامرزی ها» در طی عمر پر برکت و عزتمندانه خود با خلاقیت و نوآوری و توانمندی کم نظیر در عملیات‌های چتربازی و هوابرد، موفقیت‌های فراوانی را رقم زد و در عرصه پرورش شاگرد و مربی نیز با تکیه بر دانش روز، اقدامات بنیادین و ساختاری زیادی را به ثمر نشاند.

کمک به ایجاد و تقویت یگان‌های گوناگون تکاور و هوابرد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخشی از کارنامه درخشان او است.

«علی فرامرزی‌ها» پس از عمری خدمت خالصانه و صادقانه، مزد خویش را با شهادت در راه خدا دریافت کرد و به یاران شهیدش پیوست.

بنابراین گزارش، در پی تاکید کارشناسان مبنی بر رعایت تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی در شرایط بیماری کرونا، پیکر مطهر این شهید والامقام با همراهی تعدادی از همرزمانش تا بهشت زهرا (س) مشایعت و در جوار یاران شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار