اولین جلسه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در کرمان برگزار شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تشکل‌های مردمی در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حضور فعال و گسترده خواهند داشت.
کد خبر: ۴۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ - 21April 2015

اولین جلسه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، اولین جلسه مجمع تشکلهای مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد  در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این جلسه گفت: با توجه به اینکه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مقارن شده است با جشنهای شعبانیه بالاخص نیمه شعبان؛ لازم است هر دو مناسبت مورد توجه قرار گیرد و برای هر دو مناسبت برنامهریزی لازم و مناسب صورت پذیرد.

صدفی تصریح کرد: در سالی که مقام معظم رهبری(مدظله) از آن به سال  “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” یاد کردند، با بهره گیری از شعار سال در جهت تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) و همچنین تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و گسترش وفاق ملی  و همدلی در جامعه تلاش نمائیم.

در این نشست نمایندگان تشکلهای مردمی به ارائه دیدگاههای خود پیرامون برگزاری هرچه باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین ۱۵ خرداد پرداختند و مقررگردید در جلسه آینده برنامههای اجرائی خود را ارائه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار