رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

آمادگی کامل بیمارستان‌های ثابت و صحرایی ارتش برای مقابله با کرونا

امیر سرتیپ موذنی با اشاره به احداث بیمارستان‌های صحرایی برای مقابله با کرونا گفت: تمامی بیمارستان‌های ثابت ارتش در حوزه غربالگری و درمان آماده خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۴۵۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ - 18April 2021

آمادگی کامل بیمارستان‌های ثابت و صحرایی ارتش آماده خدمت‌رسانی برای مقابله با کرونابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در خصوص اقدامات ارتش برای مقابله با بیماری کرونا در مصاحبه با «رادیو گفت‌وگو» با بیان اینکه در ۱۴ ماه گذشته و از زمان شروع شیوع کرونا، رزمندگان ارتشی به عنوان مدافعان سلامت پا به پای همکاران خود در وزارت بهداشت با تمام توان تلاش می‌کنند، اظهار داشت: ارتش دارای ۲۸ بیمارستان ثابت در ۲۵ استان است که ظرفیت آن‌ها را در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار داده است.

وی به دیگر اقدامات ارتش اشاره و بیان کرد: ارتش اقدام به احداث ایستگاه‌های غربالگری و شرکت در طرح شهید سردار سلیمانی کرده است و کماکان در این زمینه مشغول انجام وظیفه است. ارتش با برپایی بیمارستان‌های صحرایی بنا به نیاز در شهر‌های مختلف در مقاطع گوناگون، به روند درمان و مقابله با بیماری کرونا کمک کرده است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش یادآور شد: چهارم فروردین سال گذشته بزرگ‌ترین نقاهتگاه کشور با دو هزار تخت خواب در نمایشگاه بین المللی تهران توسط ارتش احداث شد. همچنین بنا به نیاز بیمارستان‌های صحرایی در شیراز، مشهد، خرم آباد، رشت و قزوین توسط ارتش احداث شد.

وی با تصریح بر اینکه ارتش در تمام موج‌های کرونا به ویژه در موج چهارم بیمارستان‌های خود را برای درمان کرونا اختصاص داده است، عنوان کرد: بنا به نیاز در حال حاضر در شیراز یک بیمارستان پشتیبان برپا کرده ایم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شرایط و در ورزشگاه شهید دستغیب پذیرای بیماران کرونایی است. در قزوین نیز بیمارستان صحرایی برپا شده است.

امیر موذنی افزود: تمامی بیمارستان‌های ثابت ارتش در حوزه غربالگری و درمان آماده خدمت رسانی است. تمام کارکنان درمانی و نیرو‌های پشتیبانی رزمی در حال ارائه خدمات درمانی هستند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار