به مناسبت روز ارتش صورت گرفت؛

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حجت‌الاسلام «محمدحسنی»

به مناسبت روز ارتش، حجت‌الاسلام آقاجانپور با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت‌الاسلام محمدحسنی، رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۵۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ - 19April 2021

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حجت الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در این دیدار ضمن عرض تبریک و گرامیداشت سالروز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار ارتشیان غیور در سال‌های دفاع مقدس هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملت شهیدپرور ایران اسلامی نخواهد رفت.

وی افزود: اینجانب سالیان متمادی به‌ویژه در سال‌های دفاع مقدس در سنگر‌های مختلفی از جمله عقیدتی سیاسی‌های لشکر ۳۰ گرگان، لشکر ۸۸ زرهی زاهدان، مرکز آموزش ۰۸ نیروی زمینی ارتش و ...، افتخار خدمت و همراهی با ارتشیان مومن و دلاور را داشته و خاطرات ارزشمندی از ایثارگری‌ها و رشادت‌های آن عزیزان دارم که به یقین باید گفت بسیاری از آن حماسه‌ها و رشادت‌ها هیچ‌گاه ثبت و ضبط نشده و آنچه که امروز بیان می‌شود، تنها قطره‌ای از دریای بیکران حماسه‌آفرینی‌های ارتش مومن و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در ادامه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دیگر مسئولان و کارکنان خدوم این سازمان در حفظ و ارتقای ایمان و باور‌های الهی و ارزش‌های اسلامی آحاد ارتشیان سرافراز و جان‌برکف، تقدیر و تشکر کرد و افزود: اینکه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی مکتبی نامیدند، بخش مهمی از آن، متاثر از اقدامات و فعالیت‌های اثربخش سازمان عقیدتی سیاسی در این مجموعه مقتدر است.

در این دیدار، حجت‌الاسلام محمدحسنی نیز ضمن تشکر از حضور صمیمانه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و همراهان ایشان در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به دلایل مختلفی در قله‌های عظمت و افتخار قرار دارد. یکی از آن دلایل، اهدای بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون‌کفن در راه اسلام و انقلاب اسلامی است. شهدای والامقامی که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش‌های انقلاب و ناموس و شرف ملت از جان خود گذشتند.

وی افزود: از اینکه می‌بینیم ارتش، امروز همچون گذشته و بلکه بیش از گذشته، محبوب قلوب مردم عزیز کشورمان بوده و مورد توجه و نگاه مثبت آنان قرار دارد، به حضور در مجموعه ارتش افتخار می‌کنیم و خدا را شاکر هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه‌های مرتبط از جمله تامین امنیت مرزها، حوزه دانش و پژوهش‌های راهبردی، نوسازی، بهینه سازی و تولید تجهیزات و ادوات دفاعی بویژه حوزه پهپاد‌های پیشرفته امروز بحمدالله صاحب سبک و پیشرو بوده و ثابت کرده یک ارتش ولایی، الهی، جان‌برکف، باسواد و مقتدر است و همه این‌ها از ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی نظامی محبوب در نگاه حضرت آقا و مردم عزیزمان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها