فرمانده سپاه قدس گیلان:

سردار حجازی سال‌های عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کرد

سردار «عبدالله‌پور» گفت: سردار «سید محمد حجازی» سال‌های عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی، مردم، مبارزه شجاعانه با شیاطین و اشرار جهان اسلام کرده و پس از مجاهدت‌های فراوان به دوست و همرزم شهیدش حاج «قاسم سلیمانی» پیوست.
کد خبر: ۴۵۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 19April 2021

سردار حجازی سال‌های عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

سردار «سید محمد حجازی» سال‌های عمر خود را صرف خدمت به انقلاب اسلامی، مردم، مبارزه شجاعانه با شیاطین و اشرار جهان اسلام کرده و پس از مجاهدت‌های فراوان روز گذشته با شهادت خود به دوست و هم رزم شهیدش حاج «قاسم سلیمانی» پیوست و ارواح شهدا و روح پاک سید الشهدا حضرت اباعبدالله الحسین، روح مطهر این سردار رشید را به آغوش گرفتند.

سردار حجازی پس از سال‌ها مبارزه و جهاد در راه استقلال ارزش‌های الهی انسانی و برافراشتن پرچم انقلاب و اسلام در منطقه و دفاع از حق وحقیقت و صیانت از مرز‌های جغرافیای انقلاب اسلامی، روز گذشته به دلیل عارضه قلبی و عوارض ناشی از شیمیایی شدن ایشان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

قطعاً سردار حجازی در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچمدار جبهه مقاومت در خاورمیانه و جهان اسلام بوده و راه این سردار رشید اسلام پس از شهادتشان با قدرت بیشتری ادامه داشته و بسته و متوقف نمی‌شود؛ زیرا اینگونه شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

اینجانب شهادت سردار رشید اسلام «سید محمد حجازی» را خدمت مردم ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران، خانواده آن سردار گرانقدر، حضرت، ولی عصر (عج الله) و مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار