شهید چراغچی:

پیروزی مفت به دست نمی‌آید + صوت

قائم‌مقام شهید فرمانده لشکر ۵ نصر سپاه در جمع همرزمانش گفت: «پیروزی را مفت به شما نمی‌دهند. باید که آتش‌های دشمن را تحمل بکنید، زخم‌ها را بر بدن و کمبود وسایل را باید تحمل بکنید.»
کد خبر: ۴۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 01May 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت سالروز آغاز عملیات بیت‌المقدس (۱۰ اردیبهشت تا سوم خرداد ۶۱)، صوتی را از سردار شهید ولی الله چراغچی، قائم مقام فرمانده لشکر ۵ نصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز ششم اردیبهشت سال ۶۱ در آغاز عملیات بیت‌المقدس برای رزمندگان سخنرانی ایراد کرده است، منتشر کرد.

پیروزی مفت به دست نمی‌آید

محتوای این صوت، به شرح زیر است:

«فشار دشمن هر چقدر هم زیاد باشد، باید تحمل کنید. بالاخره این جنگ‌ها همه‌اش امتحان است اگر در این جنگ ما بتوانیم استقامت کنیم.

مفت که به شما دیدار با خدا را نمی‌دهند، باید خدا را طلب بکنید. باید بروید و خدا را بشناسید، باید خدا را دوست بدارید، باید خدا را عاشق شوید تا خدا هم عاشق شما بشود و شما را پیش خودش بطلبد.

پیروزی را مفت به شما نمی‌دهند. باید آتش‌های دشمن را تحمل کنید، زخم‌ها بر بدن و کمبود وسایل را باید تحمل کنید. اینها همه هست. با وجود همه اینها اگر توانستیم بگذریم، مقاومت کنیم و صبر کنیم، آن وقت هست که پیروزی هم دنبالش خواهد آمد، آن وقت هست که به دنبالش آرامش هست.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار