نائب رئیس مجلس:

برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد

قاضی‌زاده هاشمی با بیان این‌که برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد، گفت: ما به انقلابی در عملکردها، رویه‌ها و رویکرد‌ها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.
کد خبر: ۴۵۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 01May 2021

برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر دادبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های تببین گفتمان «دولت جوان حزب اللهی» به همت بسیج دانشجویی استان قم و با همکاری بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد و ما به انقلابی در عملکردها، رویه‌ها و رویکرد‌ها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد و منظور از جوانی، دین گرایی راستین است و به همین سبب رهبر عظیم الشان انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشقی بی نظیر در این امر معرفی کردند.

این نماینده مجلس افزود: خصلت مدیر موفق مردم طلبی و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مملکت و مردم است و چه بسا جوانی در دولت باشد، اما واپسگرایی اش از سنت گرا‌ها بیشتر باشد و با شیوه مدیریتی ناکارآمدی در جهت نابسامانی امور گام بردارد و اصل جوان بودن در این مطلب نهفته است.

وی در ادامه درباره سوالی پیرامون اقدامات مجلس درباره موضوع سربازی بیان کرد: در مورد مسئله سربازی نیز گفتگو‌های مفید به فایده‌ای داشتیم و این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکارانمان در این زمینه داریم و دولت ما انشاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برای به سامان شدن امور در همه زمینه‌ها از جمله شرایط اقتصادی پیش رو، نیاز به برنامه کارآمد داریم و افراد کارآزموده با طرح و نقشه کارا را در عرصه مدیریت دست به کار خواهیم کرد و از آوردن مدیران بی تدبیر به شدت جلوگیری به عمل آورده خواهد شد.

انتهای پیام/ 351

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار