همزمان با دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمان؛

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «آن بیست‌ و‌ سه نفر» رونمایی می‌شود

پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «آن بیست‌ و‌ سه نفر» در شهر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ - 26April 2015

تقریظ  مقام معظم رهبری بر کتاب «آن بیست‌ و‌ سه نفر» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «آن بیست و سه نفر» در شهر کرمان برگزار میشود.

این مراسم همزمان با دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمان و به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت استان کرمان، نویسندگان و فعالان ادبیات مقاومت و مسئولان و شخصیتهای استانی و کشوری، پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار میشود.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از بیست و سه نوجوانی که در دهم اردیبهشت سال ۶۱ به اسارت رژیم بعث درآمدند، نمایشگاهی از تصاویر و بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمان برپا میشود.

گفتنی است کتاب "آن بیست و سه نفر"، برگزیده خاطرات 23 رزمنده نوجوان ایرانی است که در عملیات بیت المقدس به اسارت دشمن درآمدند.

احمد یوسف زاده نویسنده این کتاب اهل فاریاب از توابع شهرستان کهنوج است.

وی درباره کتاب "آن بیست و سه نفر" گفت: 23 رزمنده نوجوان برای تبلیغ علیه نظام به کاخ صدام برده شدند تا به دنیا وانمود شود که دولت ایران کودکان را به زور به جنگ میفرستد.

یوسف زاده افزود: صدام ملعون پس از دیدار با نوجوانان کرمانی میگوید که تصمیم به آزاد کردن آنها دارد، اما شیربچههای ایرانی وقتی متوجه نیرنگ دشمن میشوند، ایستادگی میکنند و حاضر به بازگشت به ایران نمیشوند و بعثیها این جسارت نوجوانان ایرانی را با شکنجه در مخوفترین زندانهای عراق جبران میکنند.

وی با اشاره به شکنجههای وحشیانه و غیر انسانی بعثیها گفت: 23 رزمنده نوجوان دست به اعتصاب غذا میزنند و در آستانه مرگ بالاخره دشمن آنها را از بغداد به اردوگاه اسرا میفرستد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار