مدیرکل بنیاد شهید استان البرز خبر داد؛

کسب رتبه برتر کشور توسط بنیاد شهید البرز در ساماندهی گلزارهای شهدا

«رستمیان» گفت: این اداره‌کل در ساماندهی گلزارهای شهدا موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ - 05May 2021

کسب رتبه برتر بنیاد شهید استان البرز در ساماندهی گلزارهای شهدا«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: در جدیدترین ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی ستاد مرکز، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تلاش‌های خادمان شهدا موفق به کسب رتبه برتر در ساماندهی گلزارهای شهدا شده است.

وی با بیان اینکه تا سال گذشته بیش از 95 درصد از 168 گلزار شهدای استان البرز بهسازی شد، افزود: در سال جاری نیز با اعتبارات تخصیص‌ یافته از سوی سازمان مدیریت و شناسایی پیمانکاران واجدالشرایط به‌زودی ساماندهی مابقی گلزارها نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این استان در دامنه رشته‌کوه‌های البرز واقع شده و برودت هوا در فصل زمستان در آسیب زدن به گلزارهای از قبل بهسازی شده تأثیر خواهد داشت، لذا انتظار می‌رود به‌منظور پیشگیری از تخریب گلزارها همه‌ساله اعتباراتی به این موضوع تخصیص یابد.

رستمیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند: گلزارهای شهدا زیارت گاه اهل یقین است، گلزارهای شهدا را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: بهسازی گلزار شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری ‌صورت گرفته است. امیدواریم بتوانیم گام‌های مؤثری در جهت بهسازی گلزارهای شهدا به‌عنوان دارالشفای آزادگان و احرار جهان برداریم و در دنیا شرمنده خانواده‌های معظم شهدا و در آخرت نیز شرمنده شهدا نباشیم.

آخرین گلزار شهدایی که بازسازی آن اواخر سال 99 همزمان با روز بزرگداشت شهدا با مشارکت شهرداری کرج رونمایی شد، گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج است که با جای دادن بیش از یک هزار و 500 شهید والامقام در خود، چهارمین گلزار شهدای کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار