مدیر شبکه تهران:

تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شبکه تهران است

«اشناب» با بیان اینکه تولید آثار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی در شبکه تهران است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از سوژه‌های ناب، آثار محتوایی فاخری را برای نسل امروز کشور تولید کنیم.
کد خبر: ۴۵۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 10May 2021

تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های شبکه تهران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اشناب» مدیر شبکه تهران شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست امضاء تفاهم‌نامه مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان اظهار داشت: تولید آثار فاخر و باکیفیت در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم اثری تلویزیونی در حوزه دفاع مقدس و یا زندگی‌نامه شهدا تولید کنیم، باید این اثر به لحاظ محتوایی دارای بهترین مضمون و با بهترین دکور‌ها و امکانات ساخته شود؛ کار کردن برای شهدا بسیار با ارزش است و باید کار فرهنگی فاخر و در خور شأن شهدا ساخته شود.

مدیر شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اهمیت رسالت فرهنگی در قبال شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: شهدا رفتند و کاری بزرگ و نامی ماندگار از خود به جای گذاشتند و امروز وظیفه ماست تا با دغدغه و تولید محتوای مناسب فرهنگی برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان گام برداریم.

اشناب از والدین معظم شهدا به‌عنوان سرمایه‌هایی ارزشمند و کمیاب تاریخ معاصر کشور یاد کرد و گفت: مستند مصاحبه با والدین شهدا با عنوان «قرار عاشقی» هم اکنون از شبکه ۵ سیما در حال پخش است، این امر سبب می‌شود تا بخشی از دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار