تفاهم‌نامه بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و شبکه ۵ سیما منعقد شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در ساختمان شبکه ۵ رسانه ملی با مدیر این شبکه تفاهم‌نامه‌ای درباره تولید و پخش آثار تلویزیونی در حوزه ایثار و شهادت امضاء کرد. 
کد خبر: ۴۵۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ - 10May 2021

تفاهم نامه بنیاد شهرستان‌های استان تهران و شبکه ۵ سیما منعقد شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری با شبکه ۵ سیما اظهار داشت: فضای فرهنگی و رسانه‌ای نیازمند تولید آثار فاخر در حوزه ایثار و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران گام برداشتن در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ادای دین به والدین معظم شهدا برشمرد و گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در واقع گام برداشتن در مسیر تداوم بخشیدن به انقلاب است، چرا که افتخار امروز ما در عرصه‌های جهانی برگرفته از خون و مجاهدت همین شهدا است.

وی افزود:اقتدار، ایثار، گذشت و وحدت، درس‌هایی بودند که شهدا با شهادت خود به همگان آموختند و برای ابد در دل تاریخ ماندگار شدند و ما امروز از آنان به عنوان افتخارآفرینان یاد می‌کنیم.

مرتضوی با قدردانی از مدیران دلسوز و ایثارگر رسانه ملی تصریح کرد:کار در رسانه ملی، نیازمند سواد رسانه‌ای است و خوشبختانه امروزمدیران دغدغه‌مند و با روحیه جهادی سکان هدایت این رسانه مهم را در اختیار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران استفاده مناسب و حداکثری از ظرفیت‌های رسانه ملی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم خواند و ابراز امیدواری کرد با ساخت چنین آثاری بتوانیم نسل جوان را با رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا کنیم.

سعید اشناب مدیرشبکه ۵ سیما نیز در این مراسم با تأکید بر ساخت آثار فاخر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: اگر بخواهیم اثری تلویزیونی در حوزه دفاع مقدس و یا زندگی نامه شهدا تولید کنیم، باید این اثر به لحاظ محتوایی دارای بهترین مضمون و با بهترین دکور‌ها و امکانات ساخته شود.

در این مراسم تفاهم نامه ساخت و پخش مستند «قرارعاشقی»، مصاحبه با والدین معظم شهدا جهت پخش از شبکه تهران به امضاء رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار