تشکیل ستاد استانی کنگره شهدای دانشجو و معلم اردبیل

اولین جلسه ستاد استانی کنگره 14 شهید دانشجو و معلم استان اردبیل در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 12May 2021

تشکیل ستاد استانی کنگره شهدای دانشجو معلم اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اولین جلسه ستاد استانی کنگره 14 شهید دانشجو معلم استان اردبیل امروز در سالن جلسات «هادی طرلانی» دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

در این جلسه «رضا عبدی» رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، با تاکید بر الگو بودن زندگی شهدا و ترویج هنرمندانه آنها اظهار داشت: لازم است دانشجویان با سیره عملی شهدا آشنا شوند و در این راستا تبلیغات سطحی کارساز نخواهد بود، بلکه برنامه و تبلیغی که به دانشجو بصیرت و عمق نگاه ببخشد و نگرش در او ایجاد کند موثر خواهد بود و این یکی از اهداف برگزاری کنگره ملی و استانی شهدای دانشجو و معلم است.

عبدی با بیان اینکه در برگزاری برنامه های فرهنگی باید اصل صرفه جویی لحاظ شود بر تولید محتوا در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنگره استانی و ملی تأکید کرد و از برگزاری مراسم اختتامیه کنگره استانی و ملی، به ترتیب در فروردین و اردیبهشت سال آتی خبر داد.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در بحث تبلیغات و برنامه ریزی و اجرای کنگره استانی، با توجه به زمان مناسب باقی مانده، باید هنرمندانه و دقیق عمل کنیم و در این راستا تولید کتاب، نرم افزار و برگزاری برنامه های جنبی از جمله جشنواره های داستان و شعر و مقاله و تولید کتاب صوتی می توانند ضمن محتوابخشی به کنگره، تأثیرات ماندگار و طولانی مدت فرهنگی نیز داشته باشند.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار