سردار رحیمی خبر داد

کشف حدود ۲ تن تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مسلح در عملیات‌های شبانه

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۹۱۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در ۳ عملیات شبانه پلیس خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ - 29April 2015

کشف حدود ۲ تن تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی مسلح در عملیات‌های شبانه

به گزارش " دفاع پرس "، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۹۱۰ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در ۳ عملیات شبانه پلیس خبر داد.

وی گفت: پس از کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح پس از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از کشور پاکستان به منطقه سراوان، این مواد را در مکانی دپو کرده و قصد دارند در زمان مناسب به شهرهای مرکزی کشور انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان سراوان پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و با اشراف اطلاعاتی، محل دپوی مواد مخدر را در شهرستان سراوان شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و تحت نظر قراردادن محل مورد نظر، طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری یک قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، مقدار یک تن و 11 کیلو گرم تریاک را به همراه دو قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات دیگر در راستای مبارزه با مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر، افزود: در این عملیات شبانه، مأموران قرارگاه عملیاتی «عمار» یک دستگاه وانت تویوتا حامل مواد مخدر را در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند که راننده و سرنشینان خودرو به محض مشاهده مأموران قصد فرار داشتند که پس از تعقیب و گریز و تنگ شدن عرصه بر خود، با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و مأموران در بازرسی از خودرو، مقدار 790 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زاهدان خبرداد و گفت: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فردی را که با استفاده از یک دستگاه کامیون قصد جابجایی مواد مخدر از زاهدان به تهران در قالب لاستیکهای فرسوده را داشته شناسایی کرده و در بازرسی از 9 حلقه لاستیک فرسوده، 109 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار