پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید البرز در پی شهادت «حاج احمد مؤمنی»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی شهادت حاج «احمد مؤمنی» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 21May 2021

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید البرز در پی شهادت «حاج احمد مؤمنی»به گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی شهادت حاج «احمد مؤمنی» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب شهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله‌ عروج جانبازان به معبود الهی است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه نورانی برای همیشه در تاریخ، جاویدان باقی ‌مانده و عزت و سربلندی را برای ملّت بزرگ ایران اسلامی به‌جای گذاشته‌اند.

یکی  دیگر از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. جانباز سرافراز حاج «احمد مؤمنی» بزرگمرد ایثارگر البرزی پس از تحمل مشقت‌ها و سختی‌های حاصله از مقام رفیع جانبازی به‌‌سوی لقاءالله شتافت و داغ دوستان و هم‌رزمان خود را تازه کرد.

وی با تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جایگاه والای شهادت نائل آمد و با پیوستن به خیل عظیم هم‌رزمان شهیدش، اجر صابران و جانبازان و توفیق شهادت، هر دو را از آن خود کرد.

اینجانب عروج جاودانه این عزیز سفرکرده را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده‌ صبور و مقاومش، جامعه‌ ایثارگری استان البرز و عموم مردم تبریک و تسلیت عرض نموده و بقای عمر همراه با سربلندی و سلامتی بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

31 خرداد 1400»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها