دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«خبرگزاری دفاع مقدس» در تبیین فرهنگ دفاع مقدس مسئولیتی سنگین بر عهده دارد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: خبرگزاری دفاع مقدس اگرچه تا به امروز فعالیت مطلوبی داشته است، اما برای اینکه نسل جوان را متوجه عظمت دفاع مقدس کند، وظیفه‌ای خطیر و مسئولیتی سنگین بر عهده دارد.
کد خبر: ۴۵۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 23May 2021

خبرگزاری دفاع مقدس کار بزرگی را در تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان در پیش داردامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به گذشت هشت سال از زمان تأسیس «خبرگزاری دفاع مقدس»، در خصوص عملکرد این خبرگزاری اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از زحماتی که دوستان در خبرگزاری دفاع مقدس در طول این سال‌ها کشیده‌اند، تشکر کنیم.

وی افزود: بنده جزو افرادی هستم که روزانه اخبار خبرگزاری دفاع مقدس را دنبال می‌کنم. اینکه در این خبرگزاری اخبار همه سازمان‌های نیرو‌های مسلح به‌طور خاص ارائه و پردازش می‌شود، کار ارزشمندی است و ان‌شاالله این روند توسعه پیدا کند.

دریادار سیاری عنوان کرد: در بحث تحلیل عملیات‌های دفاع مقدس باید ابعاد مختلف عملیات‌ها به‌ویژه در سالگرد برگزاری عملیات‌های دفاع مقدس تبیین شود؛ چراکه نسل جوان ما و حتی گا‌هی برخی از نظامیان ما هم اطلاعات کافی راجع به ابعاد مختلف عملیات‌های دفاع مقدس ندارند و این موضوع، وظیفه سنگین و خطیری را متوجه خبرگزاری دفاع مقدس می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند در این عرصه‌ها با قدرت وارد شود و اگرچه تا به امروز فعالیت مطلوبی داشته است، اما برای اینکه نسل جوان را متوجه عظمت دفاع مقدس کند، مسئولیتی سنگین بر عهده دارد.

امیر سیاری در پایان خاطرنشان کرد: ارائه فیلم، عکس، مستندات، مصاحبه‌ها، مقالات و مطالب ارزنده می‌تواند در تبیین فرهنگ دفاع مقدس و شناخت ارزش‌ها مؤثر باشد که باید با قوت بیشتری در این خبرگزاری انجام شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها