حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

نقش خبرگزاری دفاع مقدس در الگوسازی از قهرمانان دفاع مقدس برای جوانان

وزیر فرهنگ دولت دهم با بیان اینکه قهرمانان دفاع مقدس باید الگوی جوانان باشند، گفت: خبرگزاری دفاع مقدس به طور تخصصی به ارزش‌های دفاع مقدس در این زمینه می‌پردازد.
کد خبر: ۴۵۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 23May 2021

قهرمانان دفاع مقدس باید الگو و اسوه‌های جوانان باشند/ خبرگزاری دفاع مقدس به طور تخصصی به ارزش‌های دفاع مقدس می‌پردازد/سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به چرایی تشکیل خبرگزاری دفاع‌پرس و محبوبیت آن بین مردم اظهار داشت: دوران جنگ تحمیلی برهه‌ای درخشان در تاریخ ایران اسلامی بوده و این گنجینه پایان‌ناپذیر سرشار از روحیه فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت، شهادت‌طلبی و کمالات و خوبی‌هاست.

حسینی با تاکید بر اینکه با تفکر مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت همیشه در صحنه‌ها پیروز شدیم، ادامه داد: شهدای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی روحیه دفاع مقدسی داشتند و با آن روحیه توانستیم دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف همچون هسته‌ای و موشکی بدست آوردیم.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه قهرمانان دفاع مقدس باید الگوی جوانان باشند، افزود: باید گنجینه دفاع مقدس و روحیه شهادت‌طلبی همواره مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عملیات‌ها، شخصیت‌ها، اقدامات جهادی و بی‌بدیل شهدا در دوران مقدس یادآوری شوند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس به طور تخصصی به ارزش‌های دفاع مقدس می‌پردازد، خاطر نشان کرد: آثار دفاع مقدس در منطقه و شکل‌گیری جبهه مقاومت از برکات دفاع مقدس بوده و ترویج فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی برای همه درس‌آموز و مفید است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار