سرلشکر صفوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

ضرورت حمایت مسئولان از خبرگزاری دفاع مقدس

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به عملکرد مطلوب خبرگزاری دفاع مقدس گفت: امیدواریم مسئولان از این خبرگزاری حمایت کنند تا بتواند خبر‌ها به‌ویژه اخبار بین‌المللی را بهتر منعکس کند.
کد خبر: ۴۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ - 23May 2021

امیدواریم مسئولان از خبرگزاری دفاع مقدس حمایت کنندسردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، درباره هشتمین سالروز آغاز به کار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: معمولاً اخبار خبرگزاری‌ها را هر روز دنبال می‌کنم؛ لذا به آدم‌هایی که هم خردمند و هم با ایمان هستند و هم اینکه خبر‌ها را به لحظه در این خبرگزاری منتشر می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس، خبرگزاری خوبی است که امیدواریم مسئولان بالاتر، از آن حمایت کنند تا این خبرگزاری بتواند خبر‌ها را به‌ویژه اخبار بین‌المللی را بهتر منعکس کند.

سرلشکر صفوی همچنین گفت: به دلیل اینکه امروز مردم ما بیشتر خبر‌ها را به وسیله گوشی‌های هوشمند دنبال می‌کنند، رسانه‌های کشور باید هم سرعت انتقال مطالب مختلف و هم صحت اخبار را در نظر بگیرند و در این زمینه نهایت دقت را داشته باشند تا مردم به رسانه‌های بیگانه پناه نبرند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها