طی حکمی از سوی سردار کارگر؛

«محدثی خراسانی» دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس شد

طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «مصطفی محدثی خراسانی» به‌عنوان دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس معرفی شد.
کد خبر: ۴۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 29May 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مصطفی محدثی خراسانی به عنوان دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس منصوب و معرفی شد.

مصطفی محدثی خراسانی شاعر متعهد انقلاب اسلامی و دفاعی مقدس و منتقد ادبی، مدیر موسیقی و سرود سازمان هنری سینمایی دفاع مقدس است که دبیری بیستمین کنگره شعر سراسری دفاع مقدس را بر عهده داشته است.

جشنواره ملی فانوس ویژه تولیدات آثار هنری و سینمایی ادارات کل استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت سالانه و با هدف کشف استعدادهای بومی به ویژه هنرمندان جوان، متعهد و انقلابی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

«محدثی خراسانی» دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس شد

تا کنون چهار دوره این جشنواره در استان‌های مازندران، هرمزگان، تهران و فارس برگزار شده است. پنجمین دوره این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و در قالب شش بخش هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، تلویزیونی – سینمایی، موسیقی – سرود، رادیویی و بخش آزاد به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار