مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

کنگره شهدای معلم باعت آشنایی دانشجویان معلم با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود

سرهنگ «علیرضا غریبی» با تاکید بر اجرای برنامه‌های کنگره شهدا با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: کنگره شهدای معلم باعت آشنایی بیشتر دانشجویان معلم با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 29May 2021

کنگره شهدای معلم باعت آشنایی دانشجویان معلم با فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای معلم استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برنامه‌های این بنیاد با هدف‌گذاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستادی و هماهنگ کننده در استان است گفت: رزمندگان و ایثارگران ریشه‌های نظام انقلاب را در خاک سرزمینمان محکم و استوار کردند.

غریبی افزود: مجموعه بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر آماده همکاری و همیاری با دست اندرکاران کنگره بزرگ شهدای دانشجومعلم استان بوشهر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه دستورالعمل اجرایی این کنگره باید ساختار و تشکیلات آن مشخص شود خاطرنشان کرد: جهت برگزاری کنگره شهدا تولید بومی داشته باشید.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های کنگره شهدا با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: کنگره شهدای معلم باعت آشنایی بیشتر دانشجویان معلم با فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

سرهنگ غریبی با بیان اینکه دانشجو معلمان دور از فرهنگ ایثار و شهادت نیستند تصریح کرد: در آینده ای نزدیک این دانشجویان هزاران دانش آموز را تعلیم و تربیت می کنند که اساس کشور و نظام را می سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار