عزیزی:

می‌توان در نبرد اقتصادی هم بیت‌المقدس‌های دیگری به‌وجود آورد

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: اگر نبرد اقتصادی با مصادیق آن به‌خوبی درک شود، می‌توان فتح‌المبین‌ها و بیت‌المقدس‌های دیگری را به‌وجود آورد.
کد خبر: ۴۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ - 06May 2015

می‌توان در نبرد اقتصادی هم بیت‌المقدس‌های دیگری به‌وجود آورد

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از قم، ابراهیم عزیزی مسئول سازمان بسیج سازندگی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح همزمان 11 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی گفت: اگر نبرد اقتصادی با مصادیق آن بهخوبی درک شود، میتوان فتحالمبینها و بیتالمقدسهای دیگری را بهوجود آورد.

وی در ادامه بیان کرد: اولین تأثیرگذاری نبرد اقتصادی در لایههای اثرگذار اندیشهها و نظریههاست؛ به نحوی که برخیها حاضرند برای ترقی خود، قشر آسیبپذیر را زیر پا بگذارند.

عزیزی افزود: دومین تأثیر نبرد اقتصادی، اثرگذاری بر ارزشهاست تا در جریان نبرد نرم اقتصادی افراد جامعه به مرور، نگاهی بدبینانه به تولیدات داخلی پیدا کنند و تمام آمال و آرزوهایشان تهیه اجناس خارجی باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اضافه کرد: بنابراین برای مقابله و پیروز شدن در این نبرد، نیازمند روحیه جهادی و اقدام بسیجیگونه هستیم.

مراسم افتتاح همزمان 11 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی از طریق ویدئوکنفرانس هماکنون با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حال برگزاری است، و سپس این مقامات نظامی با آیتالله مصباح یزدی دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار