نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

تداوم نظام در گرو فرمان‌پذیری از سخنان و رهنمود‌های رهبری است

آرین‌منش گفت: درباره انتخاب شایسته مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام گفت: یکی از وظائف مهم مردم، تبعیت‌پذیری از رهبری برای حفظ و تداوم نظام و راه امام است. یعنی اگر بخواهیم راه امام استمرار پیداکند، باید فرمان‌پذیری ما از مقام معظم رهبری به صورت مداوم باشد و در این زمینه بیش از گذشته تلاش کنیم تا خلا امام کمتر احساس شود.
کد خبر: ۴۶۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 03June 2021

تداوم نظام در گرو فرمان‌پذیری از سخنان و رهنمود‌های رهبریجواد آرین‌منش نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس پیرامون ارتحال امام و انتخاب شایسته امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبر نظام، اظهار داشت: ارتحال امام یکی از دردآورترین حوادث تاریخ انقلاب محسوب می‌شود؛ یک حادثه بزرگی که هضم آن برای جامعه بسیار دشوار بود و البته احساس می‌شد که جامعه ایران بعد از امام با خلاء رهبری مواجه خواهد شد و این به‌نوبه خود یک چالش محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مقام معظم رهبری با درایتی که از خود به خرج دادند، توانستند این جای خالی را پر کنند. الان چند دهه است که در هدایت جامعه به عنوان یک رهبر توانمند نقش‌آفرینی می‌کنند و درقالب ولایت‌فقیه، وظایفی که برعهده دوش داشتند، پذیرفتند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم فرمان‌پذیری مردم از رهنمود‌های رهبری بیان کرد: یکی از وظائف مهم مردم، تبعیت‌پذیری از رهبری برای حفظ و تداوم نظام و راه امام است؛ یعنی اگر بخواهیم راه امام استمرار پیداکند، باید فرمان‌پذیریمان از مقام معظم رهبری به صورت مداوم باشد و در این زمینه بیش از گذشته تلاش کنیم تا خلاء امام کمتر احساس شود. البته تقریباً از زمان انتخابات امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبر نظام تا به امروز مردم ایران همواره سعی کرده‌اند تا گوش به فرمان ایشان باشند و همین امر نیز کلید استقلال و عدم وابستگی کشور به دشمنان و غرب بوده است.

آرین‌منش افزود: به حول و قوت الهی اتفاق مبارکی که در تاریخ کشور رقم خورد و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان رهبری فرهیخته، شایسته و از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی (ره) سکان انقلاب اسلامی ایران را به‌دست گرفتند و توانستند ۳۰ سال کشور را از خطرناک‌ترین پیچ و خم‌ها عبور دهند و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کنند و اجازه ندادند فتنه‌ها به کشور آسیب برساند و انحراف‌ها کشور را از مسیر اصلی خارج کند.

آرین‌منش در پایان راه نجات کشور را در گرو تبعیت از رهبری دانست و گفت: همان طوری که امام خمینی (ره) اشاره فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیبی نبیند باید همگان تبعیت خود را از این رهبر الهی اعلام کنیم و راه نجات عزت ما در گرو پیمودن راه این رهبر الهی است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار