حضور حداکثری، اقتدار ملی/

برپایی اجتماع بزرگ «رأی‌اولی‌های تهران» در فرهنگسرای خاوران

پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ رأی‌اولی‌ها در فرهنگسرای خاوران گرد هم می‌آ‌یند.
کد خبر: ۴۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 07June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پیرو فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در دعوت از تمام آحاد ملت برای شرکت در انتخابات و حساسیت موضوع انتخابات ۱۴۰۰، اجتماع رأی‌اولی‌ها را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور حاج حسین یکتا، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، حسین حقیقی خواننده ارزشی کشور و جمع کثیری از دانش‌آموزان سراسر تهران برگزار می‌شود.

مخاطبان ویژه این برنامه جوانانی هستند که برای اولین بار در تعیین سرنوشت ایران آباد مشارکت خواهند کرد و قطعاً شور و هیجان این جوانان در مشارکت دیگر گروه‌های جامعه برای شرکت در انتخابات موثر خواهد بود.

جشن تکلیف رأی‌اولی‌ها با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی همچون کرسی آزاداندیشی، اجرای موسیقی زنده و سخنرانی با مشارکت اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی شهر تهران چهاشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۸ در سالن سه هزار نفری فرهنگسرای خاوران برگزار خواهد شد.

اجتماع بزرگ «رأی اولی‌های تهران» در فرهنگسرای خاوران

فرهنگسرای خاوران در خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد واقع شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۳۳۷۰۱۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها