بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-22

جهادگران چگونه کتاب‌های نمایشگاه را به مناطق محروم می‌برند؟

غرفه جهادی ظفر، در ابتدای درب ورودی جنوب شبستان اصل مصلی قرار دارد. این گروه جهادی به جمع آوری کتابهای نو و دست دوم برای مناطق محروم می پردازد.
کد خبر: ۴۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 11May 2015

جهادگران چگونه کتاب‌های نمایشگاه را به مناطق محروم می‌برند؟

به گزارش خبرنگار فرهنگ وهنر دفاع پرس، در کنار هیاهوی کتاب، رادیو، بوفه هایی خوراکی و اغذیه و صدایی که مدام تبلیغ ناشران را می کند بچه های جهادی به چشم می خورند. کسانی که همیشه در صحنه هستند، این بار هم در نمایشگاه کتاب با همان روحیه جهادی حضور داشتند.

غرفه جهادی ظفر، در ابتدای درب ورودی جنوب شبستان اصل مصلی قرار دارد. این گروه جهادی به جمع آوری کتابهای نو  و دست دوم برای مناطق محروم می پردازد.

محمد حسین بامری مسئول غرفه در گفتو گو با خبرنگار ما  در رابطه با این فعالیت اظهار کرد: گروه جهادی ظفر از حوزه مقاومت بسیج 149 ناحیه کربلا از سپاه محمد رسول الله (ص) در سال 89 تشکیل شد و عدهای بسیجی از منطقه 4 تهران تصمیم گرفتند که به صورت جهادی به مناطق محروم برای خدمت بروند.

وی افزود: اولین استانی که انتخاب شد کرمان بود و کارهایی نظیر ساخت مسجد، خانه عالم، غسالخانه و... ساخته شد. همچنین در این گروه چند روحانی، متخصص دندانپزشک، پزشک عمومی و ... مشغول به خدمت هستند.

بامری در ادامه با اشاره به دومین حضور غرفه گروه جهادی ظفر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: گروه جهادی ظفر با هدف جمع آوری کتابهای نو و دست دوم و ارسال آنها به مناطق محروم در نظر دارد، در جهت محرومیت زدایی فرهنگی نیز گام بردارد. کتابهای جمع آوری شده در مساجد و پایگاهی بسیج مناطق توزیع خواهند شد.

مسئول غرفه گروه جهادی ظفر در پایان گفت: دیگر کاری که در غرفه انجام یم شود، نشان دادن سبک زندگی جهادی به عمل کرد گروه های جهادی است که به صورت داوطلبانه اعزام می شوند.

چه خوب است کارهای جهادی فرهنگی را در نظر داشته و نه در حاشیه که در متن برپایی چنین نمایشگاهی به کتاب و ترویج آن بیشتر اهمیت داده شود.

غرفه جهادی ظفر در قسمت درب ورودی جنوب شبستان در مصلی تهران قرار دارد.

خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار