مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، نظام و انقلاب را بیمه می‌کند

رستمیان گفت: ترویج و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت یکی از کارکردهای اصلی بنیاد شهید است و این امر نظام و انقلاب را بیمه می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ - 16June 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، نظام و انقلاب را بیمه می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن عرض تبریک دهه کرامت، ترویج و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از کارکردهای اصلی بنیاد شهید دانست و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نظام و انقلاب را بیمه می‌کند.

وی راه پیروزی بر فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف را توسل به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از منش شهدا دانست و بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش‌های شکل‌دهنده‌ فرهنگ ایران و از سازه‌های مهم هویت و حیات اجتماعی و سیاسی کشور است که باید نسبت به ترویج و انتقال آن به نسل امروز و آینده اهتمام جدی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد: با توجه به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ما را به سمت موفقیت سوق داده است، باید نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کنیم زیرا حفظ هویت انقلاب اسلامی وابسته به پایبندی به این ارزش و انتقال کامل آن به نسل‌های آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار