حضور حداکثری، اقتدار ملی/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات، گام دوم انقلاب را بیمه خواهد کرد

حجت‌الاسلام «نیک‌بین» در گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و در گام دوم انقلاب، بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۶۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ - 16June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوه‌سرخ در مجلس شورای اسلامی در یادواره شش شهید روستای برجک از توابع بخش انابد بردسکن اظهار داشت: شهدا صاحبان واقعی انقلاب اسلامی هستند و مردم کشورمان به برکت ایثار و مجاهدت آنها امروز در امنیت و آرامش به سر می‌برند.

وی در ادامه به ضرورت تداوم راه شهدا اشاره کرد و افزود: افق دید شهدا افلاک بود ولذا عملکرد ما نسبت به‌ نقشه راهی که شهدا برای اعتلای نظام اسلامی ترسیم کرده‌اند عقب‌ماندگی بسیاری دارد. برای رسیدن به آنچه مدنظر شهدا بوده راهی جز عملیاتی کردن توصیه‌ها و سیره عملی آنان در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی نداریم.

نیک‌بین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای آن هم در گام دوم انقلاب، بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اعتلای اسلام، انقلاب و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای شهدا برما تکلیف است که در این آزمون بزرگ شرکت کنیم.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: اگرچه مردم به لحاظ معیشتی در تنگنا قرار دارند و متاسفانه ناراضی هستند اما پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که خونبهای هزاران شهید، جانباز و آزاده است تا آخرین قطره خون ثابت قدم ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نیک‌بین در پایان گفت: مردم باید در ۲۸ خرداد کسی را به عنوان سکاندار قوه مجریه انتخاب کنند که از روحیه جهادی، استکبارستیزی، خدمت به مردم و ولایتمداری برخوردار باشد.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان نوری، رمضانی، صاحبی، سالاری، جنیدی، قاسمی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار