فرمانده سپاه امام رضا (ع):

آموزش‌وپرورش علمدار میدان جنگ فرهنگی است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه مشترک آموزش‌ و پرورش استان و سپاه امام رضا(ع) گفت: آموزش‌ و پرورش، علمدار میدان جنگ فرهنگی است.
کد خبر: ۴۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ - 11May 2015

آموزش‌وپرورش علمدار میدان جنگ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه مشترک مدیران آموزشوپرورش و فرماندهان سپاه استان با اشاره به اینکه جایگاه و شأن مقام معلم بسیار رفیع است و بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته معلم امسال گواه همین موضوع بود اظهار داشت: به برکت فضای همدلی و همزبانی در استان، آموزشوپرورش و بسیج و دانشآموزی و سپاه رتبه اول همکاریهای مشترک این بخش در کشور را کسب کردند.

وی ادامه داد: امروز میدان جنگ عوضشده و درواقع با یک نبرد فرهنگی روبرو هستیم که آموزشوپرورش علمدار میدان مبارزه در برابر این جنگ است.

سرتیپ دوم پاسدار احمدی با تقدیر از فعالیتها و تعاملات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت آموزشوپرورش استان و همچنین وزارت آموزشوپرورش با سپاه و بسیج ادامه داد: خوشبختانه برگزاری کیفی و مطلوب اردوهای راهیان نور یکی از دستاوردهای مهم این بخش بوده است.

سید جواد حسینی، مدیرکل آموزشوپرورش خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به اینکه در سالی که با عنوان همدلی و همزبانی ملت و دولت نامگرفته در استان خراسان رضوی همکاری آموزشوپرورش و سپاه مصداق بارز این موضوع و نامگذاری است اظهار کرد: خوشبختانه همکاریهای این دو نهاد با یکدیگر در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

وی افزود: فعالیتهای آموزشوپرورش و سپاه باید در پنج قلمرو حفظ موقعیت دینی، حفظ هویت ملی، تقویت هویت استقامتی، تقویت هویت علمی و تقویت هویت خانوادگی در جامعه مورد تاکید بیشتری باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار