تحولات فلسطین؛

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ بازداشت ۱۱ فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۴۶۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 17June 2021

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ بازداشت ۱۱ فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری یورش بردند.

براساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر نابلس درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. رسانه‌های خبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کرده‌اند.

طبق اعلام شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست در جریان یورش به کرانه باختری ۱۱ شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. این درحالی است که روز گذشته نیز یک زن فلسطینی در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در حالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در هشدار به اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی صادر کردند. این گروه‌ها در بیانیه خود آورده‌اند: به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم که دستمان هنوز روی ماشه است.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین عنوان کردند: فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری باید در پاسخ به جنایات مکرر صهیونیست‌ها، سطح درگیری با این رژیم متجاوز را ارتقا ببخشند.

چندی پیش هم دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه‌ای را در خصوص آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، منتشر کرده بود. در بیانیه مذکور آمده است: به دنبال درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در کرانه باختری طی ماه گذشته میلادی (ماه مِی) ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: در درگیری‌های ماه گذشته میلادی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها همچنین قریب به چهار هزار نفر هم زخمی شدند. این درحالی است که صهیونیست‌ها در ماه گذشته بیش از ۶۰۰ فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار