حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

«انتخابات ۱۴۰۰»؛ گل سرسبد حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران در تاریخ

با همه اتفاقات تلخی که برخی داخلی‌ها و خارجی‌ها رقم زده‌اند، به امید خدا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فصل جدیدی از میهن‌دوستی و اقتدارگرایی ملت ایران در پهنه تاریخ باز خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۰ - 18June 2021

انتخابات 1400گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ ایران بزرگ به گذراندن روز‌های خاص و سخت خو گرفته است. روز‌هایی که هر کدام درسی بزرگ برای آیندگان و ماجرایی شنیدنی برای مخاطبان خود هستند. تلخ و شیرین بسیاری در تاریخ ایران رخ داده که هنوز مزه آن روز‌ها بعد از گذشت قرن‌ها، نسل به نسل زیر زبان مردم است؛ اما آنچه که نمی‌شود انکار کرد، این است که هر اتفاقی چه تلخ چه شیرین، نتوانسته روح حماسی و طبع بلند ایرانیان را مخدوش سازد. ایرانیان نه با تلخی‌ها زبون شده‌اند و نه با شیرینی‌ها سرمست و غافل.

گل سرسبد رخداد‌های حماسی در تاریخ ایران، انقلاب اسلامی و نقطه اوج آن دفاع مقدس است. دفاع مقدس عصاره همه زیبایی‌ها و امتیازات ایرانی‌هاست. ملتی که در آن برهه با دست خالی، ولی اراده‌ای پولادین و غیرتی بی‌بدیل ثابت کرد، علی‌رغم همه کاستی‌ها و فشارها، در برابر دشمن دون یکپارچه و قوی ظاهر خواهد شد، اراده‌ای که هر بار به مناسبت‌های مختلف تجدید شد و امروز اقتداری بی‌نظیر را برای کشور فراهم کرده است.

امروز، اما فرصت دیگری برای تقویت اقتدار کشور با وجود همه گله‌ها و دردمندی هاست. اقتداری که دشمنان و بوقچی‌هایشان مدت‌هاست التماس می‌کنند تا مردم از آن دست بکشند. استدلال‌تراشی‌ها و اغواگری‌های آنان حاکی از آن است که نتیجه انتخاب پیش رو چقدر می‌تواند در تقویت و تحکیم قدرت ایران و ایرانی مثمر ثمر باشد، از این‌رو همه نلاششان را کرده‌اند تا با منصرف کردن مردم برای حضور در انتخابات، یکی از شاهرگ‌های اقتدار و عزت ملت را به چالش بکشند.

مردم ایران، اما ثابت کرده‌اند که «خانه تنگ پدرشان را به ویلای همسایه ترجیح می‌دهند»، خانه‌ای که هر از چندی با مدیریت ناصحیح برخی فرزندانش آشفته می‌شود، اما کسی در را برای گربه‌رقصانی دشمنان خانه باز نمی‌کند. در روز‌های منتهی به انتخابات، دشمنان سعی بسیاری کردند تا ملت را از رای دادن منصرف کنند و نتیجه نظردهی آن‌ها را بی‌ثمر جلوه دهند، اما تجربه ثابت کرده که ملت ایران هر جا که نیاز به تقویت اقتدار و عزت کشورشان بوده، محکم پای کشور ایستاده و قلبا خود را همراه جمهوری اسلامی می‌دانند چرا که به اعتراف اغلب دشمنان این مرز و بوم، تنها حکومتی که در چند صد سال اخیر توانسته برای اقتدار و عزت ایران گامی بردارد، جمهوری اسلامی بوده از این‌روست که هر روز رسانه‌های مختلفی ب صورت قارچ‌گونه هر بار با سر و شکلی جدید سر بر می‌کنند تا روان مردم ایران را نسبت به حکومت و کشورشان، مسموم کنند.

با همه اتفاقات تلخی که برخی داخلی‌ها و خارجی‌ها رقم زده‌اند، اما به امید خدا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فصل جدیدی از میهن‌دوستی و اقتدارگرایی ملت ایران در پهنه تاریخ باز خواهد شد تا دشمنان این کشور بدانند، ملت ایران اگر گوشت هم را هم بخورند، استخوان یکدیگر را دور نمی‌ریزند و این با صدای طنین سیلی مردم به گوش دشمن، با حضور قوی در انتخابات به گوش همه بدخواهان کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار