سخنگوی شورای نگهبان:

مشارکت در انتخابات تاکنون خوب بوده است

کدخدایی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد سرنوشت ساز را به مردم تبریک می‌گویم و طبق گزارش‌های ما، مشارکت خیلی خوبی اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۴۶۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 18June 2021

سخنگوی شورای نگهبان: مشارکت در انتخابات خوب بوده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم. مردم ما از ساعت‌های اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ان‌شاءالله همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند جمهوریت نظام بار دیگر با حضور مردم تثبیت شود.

وی گفت: گاهی اوقات اشکالات اجرایی، چون ابتدای صبح است در روند انتخابات به وجود می‌آید. مشکلاتی، چون دیر و یا کار نکردن سامانه‌ها بود که خوشبختانه پیگیری شد و با پیگیری‌های معاونت اجرایی انتخابات و دوستانمان در اداره کل انتخابات و الان بسیاری از مشکلات رفع شدت است.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه خاطر نشان کرد: ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی وجود داشته باشد درباره مشکلات برگزاری انتخابات قطعاً پیگیری و رفع خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد سرنوشت ساز را به مردم تبریک می‌گویم و طبق گزارش‌های ما، مشارکت خیلی خوبی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: این رویداد برای رأی اولی‌ها بسیار مهم است و جشن ملی محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: مشکلات موجود در روند اخذ رأی را دقایقی پیش در ستاد مرکزی پیگیری کردم و الان بسیاری از این مشکلات حل شده است. ستاد مرکزی اگر مشکل دیگری هم وجود داشته باشد، پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار