عرف:

اشکالات رأی‌گیری در «یک درصد» صندوق‌ها بوده است/ مردم در جریان انصراف ۳ نامزد باشند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در ابتدای کار رای‌گیری، یک اشکالاتی بوجود آمد که با دستور وزیر کشور به سرعت از آنلاین به آفلاین رفتیم. این تعداد تنها در یک درصد صندوق‌های رأی بودند.
کد خبر: ۴۶۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ - 18June 2021

عرف: اشکالات رأی‌گیری در «یک درصد» صندوق‌ها بوده است/ مردم در جریان انصراف ۳ نامزد باشندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور امروز در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: از مردم عزیز تشکر می‌کنیم که از ابتدای صبح با شور و شعور وارد میدان شدند.

وی تصریح کرد: در ابتدای کار، یک اشکالاتی بوجود آمد که با دستور وزیر کشور به سرعت از آنلاین به آفلاین رفتیم. این تعداد تنها در یک درصد صندوق‌های رأی بودند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه‌داد: من از همین لحظه به تمام استانداران و فرمانداران ابلاغ می‌کنم در جایی که اختلال است، سریعا به صورت آفلاین انتخابات را برگزار کنند تا کسی برای این موضوع معطل نشود.

عرف در مورد انتشار لیست‌هایی در فضای مجازی با سرلیستی برخی از نامزد‌های انصراف داده ریاست جمهوری گفت: مردم به لیست‌های فضای مجازی توجه نکنند و در جریان باشند که سه نفر از نامزد‌های ریاست جمهوری انصراف داده اند.

وی در مورد اینکه بسیاری از بیماران کرونایی نسبت به عدم ارسال صندوق سیار برای رای‌گیری انتقاد داشته‌اند، تاکید کرد: ما با وزارت بهداشت و هلال احمر هماهنگ کرده بودیم، نماینده هلال احمر آمده و جلسه می‌گذاریم تا ببینیم این اقدام صورت گرفته است یا نه.

رئیس ستاد انتخابات کشور در مورد تعداد تعرفه‌های استفاده شده گفت: این آمار مرتب در حال تغییر است و من تا یک ساعت مشخصی را خدمت شما اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها