در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

آینده ایران را خودمان رقم می‌زنیم/ رای اولی‌ها امیدوار به پیشرفت هستند

خالقی‌پور با تاکید براینکه آینده ایران را خودمان رقم می‌زنیم، گفت: رای اولی‌ها امیدوار به پیشرفت هستند.
کد خبر: ۴۶۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 18June 2021

آینده ایران را خودمان رقم می‌زنیم/ رای اولی‌ها امیدوار به پیشرفت هستندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، صبح امروز ۲۸ خرداد و با آغاز رای‌گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، مردم تهران با حضوری با شکوه پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

علی‌رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند و ضد انقلاب برای عدم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، تا این لحظه انتخابات مردم تهران حضور باشکوهی در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان داشته‌اند.

اقشار مختلف مردم تهران امروز با همراهی خانواده و دوستان برای مشارکت در انتخابات در شش هزار ۸۴۶ مرکز استقرار صندوق‌های رای حضور چشمگیر داشتند.

از جمله نکات قابل توجه این انتخابات حضور متعهدانه رای اولی‌های تهرانی بود. جوانان بسیاری با وجود شرایط کرونایی با حفظ فاصله‌گذاری اجماعی در این حماسه ملی شرکت کردند.

محمدمهیار خالقی‌پور یکی از جوانان رای اولی تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با تاکید براینکه مشارکت حداکثری در انتخابات آینده رای اولی‌های امروز را رقم می‌زند، اظهار داشت: ما جوانان آینده را برای کشورمان ایجاد می‌کنیم.

وی تبلغات دشمانان برای عدم مشارکت در انتخابات را ترس از قدرتمند شدن ایران دانست و تاکید کرد: دشمن متوجه اقتدارآفرینی انتخابات برای کشور شده است لذا به‌دنبال کم رنگ کردن آن است.

این جوان رای اولی عنوان کرد: من در جمع خانواده و دوستان ساعت‌ها درخصوص نوع انتخاب فرد اصلح و علت و اهمیت حضور حداکثری در انتخابات بحث و تبادل نظر کرده‌ایم و همسن بحث‌ها باعث اتخاذ یک تصمیم درست شد.

خالقی‌پور در پایخ به اینکه آینده کشور را چگونه می‌بینید، گفت: آینده را همان‌گونه می‌بینیم رقم می‌خورد؛ یعنی هر نوع نگاهی به آینده وجود داشته باشد متناسب با آن تلاش صورت می‌گیرد لذا ما آینده ایران را روشن می‌بینیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار